maandag 12 juli 2010

Cooper-kiekjes & een berichtje van zijn baasjes !!




He Aliene en co en lieve lieve Cooper,

Na de kater van gisteravond (wij in het Oranje tussen de Espanol) hebben we net heerlijk ontbeten en genieten we nu van de fotoś van ons mannetje.



Wat heeft hij het naar zijn zin!!! We missen Cooper met de dag meer (ik had net de tranen in mijn ogen toen ik de fotoś zag), ondanks dat het hier fantastisch is.



De stofzuiger daar moet Cooper maar snel aan wennen want ik ben net als Aliene dol op poetsen en onze lawaai papegaai zal ook veel door het huis gaan :-).



Geef die kleine man maar heel veel knuffels, ik ga snel stoppen en deze mail versturen want de stroom viel net uit en toen was mijn bericht weg.


groetjes Judith en Kelvin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten