zaterdag 24 juli 2010

Bommel & Anne-Marie hangen de was buiten....



Dag Aliene en de Snuitertjes,

Wat een leuke foto´s heb je gestuurd,zijn ze door een fotograaf gemaakt?

Waar blijft de tijd,meneer Bommel is al weer 10 maanden.
Zijn zusjes, loops en schijnzwanger,ik denk dat hij ook wel eens last van zijn hormoontjes heeft, maar dan kalmeer ik hem, en gaat het weer goed.

Gisteren heeft hij nog gezwommen in het park,het is zo´n vrolijke sociale hond,ik geniet er zo van.

Overdag is hij nu wat rustiger, maar tegen de avond wordt de speelgoed emmer op de kop gezet,en zoekt hij zich een speeltje uit.Spelen we een tijdje samen en dan is het goed.

Vanmorgen hing ik de was op, en moest er zelf om lachen, een was lijntje met Bommeltjes was.

Gekeken of ik de foto van Benthe zag op de site van Royal Canin,
ik heb er ook een van Bommel gestuurd, maar er staan al zulke leuke
foto´s op,en zo´n goeie fotograaf ben ik ook niet.

Voor mij is hij toch de winnaar!!

Wij wensen jullie een goed weekend,
groetjes,

Anne-Marie & Bommel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten