donderdag 29 juli 2010

Cooper-nieuws



He Aliene en co,

Vandaag ben ik 16 weekjes oud, volgens mij ben ik best wel gegroeid want mensen op straat vragen nu of ik nog een jonkie ben. Dat kun je toch zien???? De baasjes hebben me deze week gewogen en kwamen op 6500 gram, zou best wel kunnen want het smaakt allemaal zo lekker! Op jouw blog zag ik hele lieve foto's van pupjes van de kennel van mijn vader Fadiem: die zijn klein! zo was ik ook he, maar kleine hondjes worden groot.

Ik heb gisteren een aap van het vrouwtje gekregen, was aan haar vingers blijven plakken in de dierenwinkel. Heel grappig het vrouwtje wist niet dat de aap kan piepen, maar ik ontdek dat soort dingen meteen. Ze was ineens niet meer zo blij met de aankoop, haha. Er staan foto's op mijn album van mij en mijn aap.



Dinsdagavond was ik even een blokje om, ja ik weet het dat is nog niet helemaal mijn ding. Het vrouwtje en het baasje snappen nu eindelijk wel waarom ik zo ga rennen (wat ik dus niet mag). Ik hou namelijk alles op: mijn plasje en mijn poepje. Ik ga toch niet op straat zitten, doe het veel liever in de tuin. Nou dan gaan ze dus lopen en dan moet ik opeens heeeeeeel nodig en dan is die fijne tuin zo ver weg. Ga ik gewoon rennen, ben ik er sneller en kan ik mijn ding doen. Heb jij misschien nog tips hoe ik kan wennen buiten de tuin te poepen en te plassen, dat loopt zoveel fijner?

Waar was ik mee bezig? Oja, het wandelen dinsdagavond, toen ging het wel goed eigenlijk. Komen we terug hoor ik ineens blaffen in de tuin: IN MIJN TUIN!!!! Ik moest dat natuurlijk meteen onderzoeken, wie is daar, wat doe je daar en ga je ook weer weg? Het bleek Orpheus te zijn (sjieke naam he, ja ik heb de mijne ook niet gekozen) een tante en oom van Judith waren op visite uit Duitsland en wilden mij komen bekijken. Ze waren wel lief hoor. En Orpheus ook, maar een beetje opdringerig wel (kijk maar naar de foto).



Het baasje moest woensdag een paar dingetjes buiten huis regelen, met de auto. Ik kan wel twee uurtjes alleen zijn, maar niet zo lang en er was even geen oppas: mocht ik mee! Heerlijk in mijn bench geslapen. Onderweg heb ik nog een paar mensen met mijn bruine oogjes laten smelten, ja zo ben ik he. Een echte teckel met mooie bruine puppy ogen. Het baasje was erg blij met me, ik vind in de auto rijden toch ook zo fijn.

Nou ik ga jullie een dikke knuffel sturen Cooper
en groetjes van de baasjes Judith en Kelvin


even relaxen na dit lange verhaal, hoor! Doei, doei!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten