woensdag 7 juli 2010

Dinsdag 6 Juli 2010: Cooper-nieuws !!









Goedemorgen (of wanneer jullie het ook maar lezen ) vakantiegangers,

Hopelijk zijn jullie inmiddels op de plaats van bestemming.......en is de reis een beetje meegevallen!

Hier gaat alles teckel-goed! Cooper is heel gemakkelijk en vind alles leuk en gezellig.
Wij letten nu inmiddels wel goed op dat wij niet te enthousiast doen bij het begroeten, want anders druppelt hij behoorlijk op de grond.
Logisch want het is natuurlijk toch weer een vernieuwde situatie, waar hij zich verder prima in aanpast.

Gisteren heeft hij 2x een ongelukje binnen gehad, maar helemaal geen probleem want wij kunnen het zo weer opruimen,
en doordat ik het niet had gezien kon ik er niets van zeggen natuurlijk.
Verder hebben wij een heerlijk rustig dagje gehad, want in het ritme blijven is wel belangrijk.

's Avonds toen wij naar het ziekenhuis moesten zijn de hondjes 1½ uur alleen geweest in hun eigen benchjes, en de buren hadden helemaal niets gehoord.
Dus dat is ook weer fijn nieuws. Toen het om 11 uur bedtijd was hebben wij "de knappe man" ook niet meer gehoord.

Wat mij opvalt is dat Cooper niet echt op zijn brokjes kauwt en ze zo op heeft hahaha.
Een echte kerel, dus!

Vanmorgen hebben wij heerlijk een uitgebreide poetsbeurt gedaan en Cooper zijn nagels en haartjes bij zijn piem geknipt,
en de haartjes in zijn oortjes eruit geplukt. (vinden ze nooit zo fijn)
Hij vind alles prima, en laat het over zich heen komen. Toen ook de andere hondjes ook één voor één op de trimtafel gingen,
bleef hij lekker in de buurt liggen.

Cooper en Benthe zijn echte jonge honden en heerlijke maatjes die af en toe niet van ophouden weten,
maar gelukkig ben ik daar dan weer voor omdat te regelen.
Ook moeder Catootje vind het leuk om met hem te spelen en hollen ze dan met z'n 3tjes door te tuin.
Ik zal proberen er een filmpje van te maken. Tot zover weer het laatste Cooper-nieuws!

Hele fijne vakantiedag, en veel xxxjes van Cooper!!

Zonnige groetjes van Aliene, Hans & de snuitertjes





1 opmerking:

  1. 'Ola' Aliene en co,

    We zitten als goden in Spanje en Ja eindelijk...we hebben internet, dat is toch wel lekker. De reis is helemaal goed gegaan en gisteravond hier aangekomen. Arme Kelvin, hij hoort de hele dag ik mis Cooper zooooo (wat een impact heeft dt mannetje nu al, grappig he). Maar nu we de berichten lezen ben ik weer op mijn gemak, want wat heeft hij het goed daar in Tilburg. Het druppelen is inderdaad een probleem, meestal benaderen wij Cooper al rustig en proberen mensen die binnen komen er ook op te wijzen niet te enthousiast te doen, maar soms ben je niet op tijd en dan komt de swiffer in actie. Ik heb op internet gelezen dat je het het beste kunt negeren, niet te enthousiast moet doen bij de begroeting en dat het waarschijnlijk vanzelf stopt op den duur, klopt dat? Wat fijn dat je de haartjes en de nageltjes hebt bijgeknipt/geplukt... je hebt me dat een paar weken geleden laten zien, als ik terug kom toch nog maar een keer over je schouder meekijken, dan kan ik het vast zelf ook. Het plukken wil ik ook wel heel graag zelf leren. Als het zo ver is dan kom ik graag bij jou op les. Benthe is er maar druk mee he, wat grappig dat die twee hondjes elkaar zo leuk vinden en met elkaar spelen.

    We gaan even nu even heel luxe op een krokodil in het zwembad dobberen. Geef onze kleine man een hele hele dikke knuffel en kus van ons,
    zonnige groetjes Judith en Kelvin

    BeantwoordenVerwijderen