donderdag 29 juli 2010

Een berichtje van Bumper & co



Hoi, hoi,

Vanmiddag kreeg ik zo'n lief berichtje van Bumper van Brisada,
en dit bericht en de leuke kiekjes wilde ik jullie niet onthouden.

Diana (fokt kleinschalig ruwhaar dwergen en kanichen teckels) en ik
hebben een heel gezellig contact, en ja ons favoriete
onderwerp is natuurlijk uiteraard onze teckelssssssssss en hun
puppenkindjes.

Teckelkennel Van Brisada vierde gisteren hun 5-jarig bestaan, en
natuurlijk willen wij Diana & Emmy van harte feliiciteren!!
Daar moet op gedronken worden!! Ik had al wel begrepen dat ze
er lekker een taartje op hebben gegeten hahaha!

Nog heel veel teckel & puppy-geluk toegewenst voor de komende
jaren, meiden!!

Doei, doei Aliene



Halloooooooooooooooooooooooooooo Tante Aliene


Kwou ff vertelle dat met ons alles zoo goedddddddddddd gaat

We hebben net in de tuin kunnen spelen en toen begon het te regenuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Dus snel naar binnen en we hebben lekker vlees gegete en nu gaan we so slapen

Maar wilde ff foto sture van mij

Tot snel en dikke knuf van mijn boers en mij,Bumper !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten