donderdag 15 juli 2010

Moa's veranderingen...


Moake was hier nog maar 10 weken, maar de foto is zooooo leuk!
Kim's fototoestel is kapot, dus ik ben iets leuks in mijn bestand
gaan zoeken....

Het laatste Moa-ke nieuws:

Hey Allemaal!


Wow, alweer 14 weken wat vliegt de tijd.

Nu het wat is afgekoelt zit er duidelijk MEER leven in Mao.
Hij gaat als een trein, alles is interessant en leuk om mee
te spelen. En zijn karakter word ook steeds duidelijker, hij
is behoorlijk onverschrokken, moet dus zeer consequent zijn.

Wellicht door de storm maar de afgelopen dagen is hij onstuimig,
probeerd alle blaadjes en takjes te vangen en met al zijn
speelgoed tegelijk te spelen en Floor moet het soms ontgelden,
maar die corrigeerd gelukkig steeds meer.

De laatste dagen is hij erg met zijn staart bezig; reuze
interessant en erg leuk speelgoed. het gevolg stommel en
struikelpartijen bij de vleet, probeer met zo iets een
stukje te wandelen.....

Van de week heeft hij ook voor het eerst een pootje opgetilt
bij het plassen, heb hem zo hard uitgelachen dat hij het
daarna niet meer heeft gedurfd. Vind dat toch zo'n rare
verandering van zit naar staan, waarom zou je? en van wie
heeft hij het?

En wat ook nieuw is in de "collectie". baasje pesten: hij
is het er blijkbaar niet mee eens als ik aan het bellen
ben ( en ik bel tamelijk veel, met name voor mijn werk)
hij zoekt dan de "stress-kip"op en begint te piepen hoe
hard en zo vaak als hij maar kan en probeer die dan maar
eens af te pakken..... Ik moet nu dus nadenken voor dat
ik een (professioneel) wil plegen of voordat ik de telefoon
opneem.


Het word echt alleen maar leuker! Mijn beste beslissing
sinds lange tijd!


Groetjes Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten