donderdag 22 juli 2010

Cooper-nieuws




He Aliene en co,


Ik ben weer helemaal in mijn hum, lekker in de tuin. Ik ga nu zelf in mijn bench liggen als ik moe ben. Gisteravond ben ik even alleen thuis geweest. Het is feest in Nijmegen (4 daagse) en er was heel veel vuurwerk. Een beetje te veel voor mij, daarom gingen de baasjes alleen en mocht ik niet mee. Het was heel druk geweest maar wel heel mooi, ik heb gewoon lekker geslapen en daarna mijn dingetjes gedaan, prima hoor.


Vanmiddag kwam de postbode met een klein pakketje, dat bleek voor mij te zijn! het vrouwtje heeft een mooie halsband voor mij besteld op internet, want dat oranje kan bijna niet meer nu, toch? Het baasje keek zijn ogen uit, vrouwen en shoppen (nu ook al op internet) ik vind het best, als er pakjes voor mij blijven komen. Ik moet denk ik nog een maandje groeien en dan past de halsband perfect, het is er een van heel zacht materiaal en hippe kleuren (olijf met appeltjesgroen, zal wel mode zijn:-) ).



Ik heb vandaag nog iets spannends meegemaakt! De baasjes hebben nieuwe fietsen. Het vrouwtje met een mand en het baasje met een krat (handig voor de boodschappen heb ik ze horen zeggen). Het vrouwtje kwam gisteren helemaal blij thuis. Maarrrr vandaag mocht ik mee naar de garage....en daar stond ie dan, met dat mooie mandje en een heerlijk dekentje voor mij: mocht ik mee op de fiets, een klein stukje maar om even te kijken of alles veilig is. Ik heb het heel goed gedaan, grappig ik zag alles heel goed en ik zat met mijn koppie in de wind. De baasjes waren trots op me hoor, maar ze willen wel nog even nadenken over een iets betere oplossing om me veilig in het mandje te houden, ze willen geen ongelukken natuurlijk.


Met het wandelen gaat het soms goed, en soms minder goed. Vanavond was het wat frisser weer dus kon ik lekker rennen, maar dat was dus niet helemaal de bedoeling blijkt. Daarom vind ik het heel lief dat jullie een filmpje hebben gemaakt voor de baasjes, we wachten wel even af tot de techniek weer meewerkt hoor!



Het vrouwtje heeft net wat nieuwe foto' s op mijnalbum gezet. Verder is ze de website aan het bijwerken, alleen had ze geen inspiratie voor de Blog, misschien moet ik haar helpen en ook of in plaats van haar een blog schrijven. Ik ga nu stoppen hoor, dikke knuffel voor jullie allemaal.


Oja nog een dingetje: ik heb gisteren geblaft, heel even er wou zomaar iemand de tuin inlopen. Het was iemand die de baasjes kenden, maar ik pas een keer heb gezien. Ik vertrouwde het toch niet helemaal. Ik dacht ik blaf en dan gaat ze weer, maar nee en ze kreeg drinken dus toen dacht ik het zal wel goed volk zijn


Relax-Flexi Cooper-Coen
en de baasjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten