donderdag 8 juli 2010

Moa-nieuws



Hey Aliene en de snuitertjes

Wat boffen we toch met het weer en wat genieten de hondjes ervan om buiten te zijn. Ook al is het warm toch weten ze wel een lekker koel plaatsje te vinden. Als het echt te word komen ze vanzelf naar binnen en zoeken een donker hoekje of de bench op. Stiekem denk ik toch al wat verder, dat gaat heel erg tegenvallen als hij dadelijk niet meer naar buiten kan lopen, nu staan de tuindeuren altijd open, ben eens benieuwd hoe hij zich daar in schikt.
Verder gaat het perfect met mao, honger als een BEER, heb nu een nieuw project lopen; hij mag pas eten als ik ja heb gezegd, het begint te werken. Meneer begon namelijk sinds een paar dagen te springen als ik met de brokjes in de weer was, ik kreeg nauwelijks de kans om het bakje neer te zetten, werd dan wel erg fel. Dus nu moet hij eerst zitten, dat weet hij al, maar wachten.... en de brokjes die in zicht, zijn is toch nog wel moeilijk.
Mijn eerste werkweek zit er inmiddels op, toevallig ook een erg korte, dus das wel lekker om er weer in te komen. Mao heeft het geweldig gedaan! Ik heb er waarschijnlijk meer moeite mee gehad dan hij.

Groetjes uit het TROPISCHE zuiden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten