woensdag 7 juli 2010

Dinsdag, 6 Juli 2010: Het grind werkt!

Hoi Aliene en nu vijf snuitertjes,



Dank voor de zindelijkheidstips.
Gistermiddag het eerste plasje op het grindbed, halleluja,
Carlijntje de hemel in geprezen natuurlijk en uitbundig beloond.
Daarna geen ongelukjes meer in huis gehad. Ik merk dat ze graag privacy heeft als ze iets moet doen. Goed op haar gelet en ja hoor
2e plasje op het grind, daarna zelfs een hoopje buiten, te gek !!
Natuurlijk weet ik dat ik een pup in huis heb en we genieten met volle teugen van ons meiske.
Vriendin en thuiskapster Angelique kwam gisteravond en had een kraamkadootje meengenomen, een heel interessant balletje.
Carlijntje was weer zo blij.
Vandaag heb ik een van de vloerkleden uit de kamer gehaald. Ondanks al het poetsen met speciale produkten roken we toch een
vage plaslucht, vandaar.
Morgen gaan we op de koffie bij Greet (vriendin met twee honden) en donderdag is het weer tijd voor de dierenarts.
Ik zal je laten weten hoe en wat (en haar gewicht) ze is behoorlijk gegroeid en eet heel erg goed.
Daarbij hou ik nog steeds jouw schema aan, vier dagen vlees en vier dagen brokjes, ik merk dat ze die afwisseling erg prettig vindt.
De poetsbeurt doen we elke dag maar de haartjes uit de oren plukken gaat me te ver, ik heb het geprobeerd, maar ze begon zo
te gillen, dat ik bang was haar pijn te doen dus dat laat ik toch maar aan de deskundige over.

Heel veel groetjes en knuffels van ons Carlijntje,

Gerti.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten