dinsdag 13 juli 2010

Casper-nieuws !!



Hoi, hoi,

De katten hebben een nieuw speeltje gekregen.

De vorige krabpaal die ze hadden was door Simba en mij een beetje stuk gemaakt. Simba had het meeste gedaan, hoor. Ik heb het alleen maar afgemaakt.
De nieuwe krabpaal heeft een huisje onderop, waar ik perfect in pas.
Dit ding is dus mooi voor mij en die katten bekijken het maar.




O ja. Ik ben vanmiddag bij de dierenarts geweest. Mijn vrouwtje vond een bultje in mijn nek, wat ze niet vertrouwde. Het bleek mijn chip te zijn, mijn lichaam heeft hem wat ruim ingekapseld, zogezegd.
Misschien een tip voor mijn broertjes en zusjes?
Ik weeg trouwens, en dat is wel grappig: 5555 gram!

Een poot van Casper

1 opmerking:

  1. Hey Casper,

    Wat een prachtig speeltje hebben jullie in huis!
    Je hebt hem al heerlijk ingewijd, en ik kan je geen ongelijk geven, hoor!
    Tjonge, wat lijken jij en je broer Cooper nog steeds enorm veel op elkaar, zég. Op de bovenste foto schrik ik er gewoon van hahaha!
    Fijn dat het bultje niks was, en heel goed dat Frenka er even naar heeft laten kijken. Voor hetzelfde geld was het een teek of soms kan het ook een bultje van de enting zijn.....
    Een dikke knufff voor jou en heel veel groetjes aan de rest van de familie!!

    Doei, doei Aliene

    BeantwoordenVerwijderen