zondag 18 juli 2010

Leuke kiekjes met mijn nieuwe camera!!



Een hele goede morgen in deze vers van de pers-week!

Na een heerlijk ontspannen en gezellig weekend, is daar toch ook weer
het normale leven aangebroken!

Nou ja, normaal zal het vanmorgen niet zijn, want je neemt
tenslotte niet elke dag afscheid van zo'n lief logeetje als Cooper....



Zaterdag heb ik toch besloten om een veel betere camera te kopen, waar ik
ook mooiere foto's van dichtbij kan maken. Ik had daar met het andere
cameraatje wel mijn foefjes voor, maar dat leverderde toch niet altijd het
gewenste resultaat.











Verder zijn Fatima & Evelyn gisterenmiddag nog gezellig op bezoek geweest.
Wij hebben heerlijk bijgekletst over ons "favoriete onderwerp" en genoten
van alles wat er om ons heen gebeurde met de snuieterjes. Geweldig!
Je kunt goed zien dat Cooper & Fatima famillie van elkaar zijn.









Ik ga er weer mee stoppen en even het huis, de hondjes en mijzelf
bezoek-afscheidproof maken!

Hele fijne week! Teckelgroetjes van Aliene & co

1 opmerking:

  1. Dag Aliene en de snuitertjes,
    Wat heb je weer geweldige foto,s geplaatst,het zijn ook zulke leuke/mooie/lieve teckels vind ik.
    Heb Bommel op heterdaad betrapt,gaat op de betonnen eend staan, klimt dan over het gaas de tuin in,wat een boef is het toch.
    Je zult Coopertje wel missen,
    groetjes van Anne-marie& Bommel

    BeantwoordenVerwijderen