zaterdag 24 juli 2010

Er is er 1 jarig, hoera, hoera!! Catootje is 5 jaar!!



Al die verhalen van Jan, Jans en de kinderen,
Konden het zeker niet verhinderen,

Dat wij jou 56 maanden geleden, Catootje gingen noemen,
en snel als je bent, zodra Cato maar een vliegje hoort zoemen,

Je lijkt eigenlijk best veel op deze bovenstaande guitige, meid!
Die zich oooo zo graag, op de buik van het baasje vlijt.

Enthousiast, spontaan en reuze blij,
En voor lekkere brokjes sta je graag in de rij….

Je bent “de stammoeder” van teckelkennel van ‘t Koningshoekje,
En kreeg 17 prachtige pupjes, met jou naam in hun stamboomboekje.

Alweer 5 jaar hebben wij met jou veel teckelplezier,
Je bent werkelijk zo’n komisch, lief en lekker eigenwijs dier!

Lieve Catootje, blijf alsjeblieft heeeeeeeeeeel lang leven & gezond,
Van jou loopt er maar ééntje op de wereld rond!!

Heel veel xxxxjes van ons allemaal,
Ga nu maar lekker met je cadeautje aan de haal!









Jajaja, die van Tellingen was er weer,
en ze ging natuurlijk met haar fotocamera te keer!

Ik heb vandaag maar mee gewerkt,
anders is mijn foto-collectie zo beperkt,

Meestal keer ik dat maffe ding, gauw mijn kontje toe,
want van telkens op commando's kijken wordt ik zo moe.

Mijn vrouwtje was over het resultaat goed te spreken,
en nu lig ik lekker verwend met een botje op mijn deken.

Hieronder ook nog wat kiekjes van het andere honden-spul,
maar eindelijk ben ik het eens, die dit onderwerp hoofdzakelijk opvul!!

Een dikke vette knipoog van de jarige Catootje





2 opmerkingen:

  1. Hieperdepiep Hoera
    5 jaar vandaag geworden, Catootje en wat een super lieve foto`s van jou, tof dat je er vandaag zin in had, de foto sessie van je huis fotograaf (lol)
    geniet er lekker van en dikke knuffels van ons en de vanbrisada Teckeltjes,,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Door de lieve Catootje heb ik mijn Bommel gekregen,ze heeft de grondslag gelegd voor fijne teckels,daar ben ik dankbaar voor.
    Maar een beter huis dan het Koningshoekje kun je volgens mij niet krijgen.Bedankt Aliene Hans en alle Snuitertjes.
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen