maandag 19 juli 2010

Cooper vliegt voor de 2e keer uit



Goedemorgen iedereen,

Gisterenmorgen kwamen Kelvin & Judith rond een uur of 11, heerlijk zon-gebruind, onze tuin binnen.

Wat waren ze blij om hun kleine mannetje weer te zien, en wat is Cooper gegroeid!
Ja, na 2 weken zie je behoorlijk veel verschil en zoals je op het kiekje kunt zien, is het gewicht ook weer mooi toegenomen!

Na gezellig te hebben bijgepraat over Cooper, en natuurlijk de vakantie was het tijd om afscheid van elkaar te nemen. Na Cooper nog een heerlijke knuffel te hebben gegeven, hebben Cato & ik voor de 2e keer staan zwaaien.

Afscheid nemen is nooit leuk, maar wat waren Kelvin & Judith super blij om hun lieve teckelmannetje weer mee te nemen.......dat stemt mij ook weer gelukkig, hoor! Want zo hoort het tenslotte ook.

Hieronder mailverkeer tussen Cooper (hahaha) en mij:



Lieve Cooper,

Welkom thuis weer in je eigen huisje bij Judith & Kelvin!
Hebben jullie een goede reis gehad?? Hoe vond je het leuk, om de moeder van Judith en Catootje weer te zien ??

Je hebt nu lekker alle tijd om weer alles te ontdekken, en nu is Aliene nog vergeten voor te doen, hoe de baasjes het beste met je kunnen wandelen .

Teveel andere dingetjes, en dan vergeet je het.....sorry! Deze week was er juist de tijd voor om het mooi te oefenen.
Ik zal wel een filmpje toesturen met de oefeningen.

Geniet maar weer lekker van elkaar en wij wensen jullie nog een teckelfijne week toe!
Dikke knuff voor jou, Cooper!!

Groetjesssssssssss Aliene & co

*****************************************************



He Aliene en co,


Wat is het warm, he! Ik lig het liefste op het gras in de schaduw.
Ik heb in de auto lekker geslapen, gelukkig heeft het baasje airco
in de auto want anders was het wel heel warm geworden.

Bij Steffi, de moeder van Judith was het heerlijk in de tuin, ik
mocht daar lekker op de schoot van het vrouwtje slapen. In de auto
zag ik Catootje, leuk maar op dit moment niet zo interessant.

Ik mis Benthe, Lobke, Catootje en Sjors eigenlijk wel een beetje.
Daar kan ik mee spelen met cavia Catootje niet. Maar volgens mij
vinden mijn baasjes haar ook heel lief, want ze kreeg worteltjes
en knuffels.

Ik heb trouwens heerlijk gesmikkeld van het vlees dat je voor me
in een bakje hebt gedaan, je hebt trouwens twee weken zo goed voor
me gezorgd. Mijn haartjes bijgewerkt en ik ben verwend met heel veel
knuffels en lekkers, dat vond ik erg fijn!

Ik ga nu nog even lekker soezen, ik hoorde de baasjes net praten over
het park, daar gaan we straks als het koeler is nog even naar toe.
Kunnen we meteen even de dingen oefenen die Hans mij heeft geleerd,
moet ik de baasjes toch ook even laten zien wat ik allemaal al kan.

Mijn baasjes zijn heel blij als er nog wat wandelinstructies komen op
de film, want ik ga een beetje te snel he. Het is ook allemaal zo mooi
daarbuiten.

Geef je alle hondjes een knuffel van mij, ik mis ze een beetje?
Ik heb het heel fijn gehad bij jullie, ik vind het gezellig als jullie
hier binnenkort een keer komen kijken, dan zet het baasje koffie en thee.

Hele dikke knuffel Cooper (en natuurlijk Judith en Kelvin)

****************************************************



Hey lekker teckelventje!

Heel erg bedankt voor je super lieve berichtje!

Wij missen jou hier allemaal ook ontzettend... ik pakte vanavond 5 bakjes
voor het eten(dom hé?) en vanmiddag ook al 5 botjes. Zo snel ben je aan e
en situatie gewend, en nu is hij ineens weer andersssss!



Jouw teckelvriendjes hier missen jou ook, en snuffelen telkens in je
bench en zoeken je onder de bank, en in de mand, maaaaaaaaaaaaaaar
geen Coopertje te bekennen.

Het is zo ontzettend leuk geweest dat je de afgelopen 14 dagen weer
bij ons bent geweest, en wij zullen er met heel veel plezier aan deze
toffe tijd terug denken. Jouw heerlijk knuffelige lijfje tegen ons aan,
je heerlijk xxjes, je lieve blikken en je grappige kapriolen met Benthe
en de anderen en vooral jouw heerlijke relax-heid zullen wij niet
vergeten, jongen!!

Wij wensen jullie met z'n 4tjes nog een hele fijne vakantie week toe!
Kelvin & Judith zijn zo blij dat je er weer bent, en nu heb je weer alle
aandacht! Dat is ook heel fijn! Tot binnenkort, dan komen wij je weer
bewonderen en gezellig een bakkie doen!

Lieve groetjes voor jullie allemaal xxxjes en likjes van Sjors,
Catootje, Lobke & Benthe terug!!!

daaaaaaaaaaaaaaaag schat, lekker slapen voor strakjes in je eigen fijne
bench!


Catootje is al lekker over jou aan het dromen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten