zaterdag 24 juli 2010

De kiekjes van Moa-ke



Hey Aliene,

Zoals beloofd een paar foto's van Mao.
Mijn gevoel klopte, ik heb hem gisteren laten wegen......
Nou schommelde het een beetje naar gemiddeld kwamen we
uit op 5.100 gram.

Hij groeit en bloeit fantastisch, nou moet ik er wel bijzeggen
dat het een echte Teckel is met altijd honger. Niet zo gek als
je niet bijt op je brokjes, ik heb namelijk de indruk, weet
eigenlijk wel zeker dat hij nauwelijks op zijn brokjes bijt.



Iemand nog tips of trucs om hem "af" te leren. Het foefje om
vanuit zit naar lig te gaan met een snoepje werkt hier echt
niet, hij gaat gewoon weer staan. Alle andere vaardigheden
krijgen we aardig om de knie, geeft zelfs spontaan pootjes
bij zit. Maar" af"..... tjonge- tjonge, alleen als ik er
niet om vraag.....

De laatste 2 weken hem kleine stukje los laten lopen.
Floortje was hier en de 2 beste vriendjes van hem, dus
toch maar gaan proberen, ging eigenlijk gelijk goed.
Deze week ook geoefend toen hij alleen was. Ohh wat
een feest, hij vond het geweldig; luisteren is dan
natuurlijk stukken moeilijker. Das niet zo gek natuurlijk.



Dus heel af en toe mag hij los, hij weet al precies waar
in de route. Als ik hem niet losmaak is het ook prima dan
loopt hij gemoedelijk mee door.
http://www.youtube.com/watch?v=e5LeF0ueiHs

Het is zo'n makkelijke hond, dat gelooft niemand, GEWELDIG!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten