donderdag 1 november 2012

Dag 65 van 't F-nestje Foppe & Flip

Lieve broertjes Flip & Foppe
 
Het verslagje van vandaag, 01-11-2012,
 
Aliene moest vandaag werken, dus had ik het zo gepland dat ik vandaag
vanuit huis kon werken.
 
Aan Aliene’s humeur was te merken dat ze met enige tegenzin ons
roedeltje verliet.
 
Ondanks het feit dat ze weet dat de pupjes en de andere hondjes bij
mij in goede handen zijn, heeft de directrice van het Koningshoekje
het liefste zelf de touwtjes in handen.
 
Zo schattig!
 
Ook vanwege het feit dat Florien, Fenna en Fadiem al uitgevlogen zijn
wil ze nog heel graag genieten van Flip en Foppe.
Maar andere verplichtingen gaan ook gewoon door.
 
De knullen hebben het super gedaan vandaag!
Ik kon gewoon in de huiskamer werken en bellen met klanten.
 
Volgens het vaste ritme sliepen ze heerlijk, kregen ze eten, gingen ze
buiten hun behoeftes doen en spelen met de grote snuiters, en mochten
weer naar binnen om in de ren verder te spelen of te slapen.
 
Foppe & Flip in dromeland
 
Tussen de middag had ik van de boy’s een leuke foto gemaakt en via
Whatsapp aan Aliene gestuurd.
Dat vondt ze erg leuk!
 
Het viel haar zwaar vandaag zonder de kleintjes.
Rond 18.15 uur kwam Aliene weer thuis.
Als eerste werden Flip en Foppe uit de ren gehaald en geknuffeld.
 
Ik heb daar uiteraard gelijk een foto van gemaakt.
De liefde en de blijdschap straalt van Aliene’s gezicht!
 
 
Happy together ;-)
 
Jullie mogen gerust weten, ik heb al regelmatig tegen Aliene gezegt,
als ik op zoek zou zijn naar een teckelpupje, dan zou ik er 1 van jou
willen. Aliene, je bent een topfokstertje met liefde voor de pupjes en hun baasjes!
 
Groetjes van de verslaggever van deze dag,
Hans
 
ps bloosbloos van 't fokstertje.....lief zo'n trotse man hahaha! En thanxx voor 't leuke verslagje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten