zondag 11 november 2012

Groetjes uit Goirle van Foppe!

 
Hallo Aliene en Hans, en de rakkers "van het Koningshoekje",
Druk weekje gehad met onze Foppe, het is zo’n scheetje.
 
Hij doe het zo goed, als we naar bed gaan en hij is mee geweest gaat hij al zelf naar zijn bench dan krijgt hij een snoepje gaat liggen en we horen hem niet meer.
Gisteren zijn wij op visite geweest bij de overburen, daar heb ik gespeeld met Happy een Shelty, ik was zo moe dat mijn baasjes tot 8 uur hebben kunnen uitslapen.
 
Ben vandaag ook bij Opa en Oma geweest. Ze vonden me een heel mooi hondje.
 
Flip verteld: Mijn baasje heeft vandaag ook geklust, heb een beetje meegeholpen, ik pakte steeds zijn schroevendraaier als hij heb op de grond legde.Maar het is een mooi kastje geworden, samen met mijn hulp.
 
Het gaat steeds beter met mijn behoefte doen buiten, heb vandaag maar een keer binnen geplast maar wel op de krant.
 
Ik heb gisteren en vandaag ook lekker vlees op en een EITJE!
Heb het eigenlijk toch wel goed getroffen met mijn baasjes.
En nu lig ik lekker bij Helene te slapen.
 
Groetjes van Foppe en Co

Geen opmerkingen:

Een reactie posten