dinsdag 20 november 2012

Groetjes van Fenna & co.

Hallootjes, hier weer een schrijfpoot van Fenna!

 
Lieve mama Lobke, Aliene, Hans en de snuitertjes,
 
Ik ben alweer 12 weekjes oud en inderdaad...wat gaat het snel!!
 
Mijn baasjes hebben mij ingeschreven bij de hondenschool. Zondag 9 december heb ik mijn eerste les, spannend hè. Nu hoorde ik het vrouwtje zeggen dat ze misschien een jasje voor me wilt kopen?????!!!!!!!!!
 
Lekker relaxen met 't vrouwtje....das pas fijn!
 
Gelukkig reageerde mijn baasje ook niet al te enthousiast, ik weet niet of ik dat zie zitten hoor. Ze zegt dat het veel te koud voor mij is, zo lang buiten in deze tijd van het jaar. Misschien heeft ze wel gelijk, als ze maar niet zo'n tuttig ding koopt want dan verzet ik geen stap.
 
Fris en fruitig gepoetst...kun je wel zie, hé?
 
Afgelopen weekend waren we bij opa en oma op bezoek. Opa die had gejaagd en wat rook hij lekker!!!! Ik bleef maar snuffelen en likken en ik hield opa goed in de gaten ;-)
 
Vanmiddag mocht ik mee Noa ophalen van school.
We bleven buiten het hek wachten en ik trok veel bekijks.
Iedereen vond me schattig, mooi en lief en mijn staartje bleef maar in de rondte draaien. Daarna heb ik thuis een lekker tukkie gedaan.

Dikke knuff en hartelijke groetjes uit Vinkeveen
Waf woef blaf
Fenna
 
Bye, bye, zwaai, zwaai!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten