dinsdag 6 november 2012

Groetjes uit Vinkeveen


 
 
Ha die mama Lobke, Aliene en Hans,
 
 
Hier een berichtje van mij, Fenna. Vandaag mocht ik bij Noa op school komen. Noa is zo blij en trots dat ze me graag wilde laten zien aan haar klasgenootjes.
 
Ik mocht bij vrouwtje op schoot vooraan in de klas zitten en Noa ging een verhaaltje over mij vertellen, daarna mochten de kinderen mij één voor één aaien.
 
Ik bleef gewoon rustig zitten, ik vond het wel leuk al die handjes...lekker snuffelen en likken.


Ik & mijn knuffie!
 
 
Toen we weer thuis waren, was ik heel blij om mijn grote blonde zus weer te zien.
 
We hebben samen eventjes gespeeld en daarna moest ik van het vrouwtje gaan slapen.
 
Nou, dat vond ik eigenlijk wel een goed idee want ik was toch wel moe van het schoolbezoekje.
 
Dit is een heerlijk plekje voor een dutje
 
Maar dit is ook niet te versmaden, hoor!
 
Ik vind dat het allemaal heel goed gaat!! Ik slaap 's nachts weer lekker door en ik doe al mijn plasjes buiten. En ook al blijft mijn baasje best wel lang met mij op straatje, een poepie doe ik ook nog weleens binnen. Mijn teckelbilletjes moeten nog wennen aan het koude natte gras ;-)
Nou ik ga weer ff knuffelen hier!
Waf waf,
Fenna
 
ps. Ik kreeg hier zondag ook de eitjes-verwennerij...jummie!
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten