zondag 18 november 2012

Groetjes van Flip & Nel!

Flip gaat er mooi voor zitten...echt modelleke!
 
Hoi Lobke, Aliene, Hans en de andere snuitertjes,
 
Dit is een verhaaltje van mij, Flip!
Ik wil jullie laten weten dat ik vandaag alweer 2 weken bij mijn baasje Nel ben.Veel heb ik al beleefd zoals een fietstochtje, twee nieuwe hondenvriendjes leren kennen,wel rare namen hoor Storm en Bliksem.
 
Mmmm, dat smaakt naar meer :)
 
 Ik ben blij dat ik Flip heet....ik luister heel goed naar mijn naam. Vooral als mijn vrouwtje roept Flippie eten dan zet ik er de spurt in,want eten lust ik erg graag,vooral dat lekkere eitje vanmorgen.
 
Goede hulp ben ik, hé?
 
Ook heb ik voor mijn vrouwtje de tuin wat eerder winterklaar gemaakt,misschien niet de bedoeling maar leuk was het wel al was ik dan wel erg vies,ook heb ik even gekeken of de sneeuwklokjes al boven kwamen, maar nee hoor, dan maar even wachten.
 
Zien jullie wat een leuke speeltjes ik heb, en dit zo'n fijn plekkie!

 
Ik wil mama Lobke laten weten dat ik het in Heerhugowaard heel erg fijn vindt. Samen met mijn baasje hebben we veel plezier.
Natuurlijk mag ik ook mijn vorige baasjes niet vergeten, zij zijn het die mij tot zo’n netjes opgevoed hondje hebben gebracht waar mijn baasje veel plezier van heeft.
 
Tja, ik ben de onschuld zelf, hoor!
 
Ik heb wel af en toe wel mijn teckelstreken, maar ja, daar ben ik dan ook een teckeltje voor. Zo, dit was mijn verhaaltje voor mama Lobke!
 
Heel veel knuffiesssssss voor mama Lobke van Flip.
Ook natuurlijk van het vrouwtje een dikke knuf.
 
Bye, bye, zwaai, zwaai xx
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten