dinsdag 13 november 2012

Groetjes uit Vinkeveen van Fenna!

 
Jippieeeeeeee!! Het is mijn 11de verweekdag!!
Dankjewel voor je lieve kaartje :-)
 
Het gaat hartstikke goed met mij en heb het reuze naar mijn zin bij mijn nieuwe familie.Met Marley heb ik het ook getroffen, we hebben echt een 'klik' samen.
 
 
Ik vraag me alleen af waarom ze me steeds wast, het vrouwtje poetst mij al iedere ochtend dus schoon ben ik wel.
Maar ach, ik vind het niet erg...ik vind het eigenlijk wel fijn.
 
 
Inmiddels doe ik nu al mijn p&p-tjes netjes buiten. Afgelopen zondag scheen
hier het zonnetje dus mocht ik eventjes mee naar de dijk.Mijn baasje heeft me gedragen en op de dijk mocht ik lekker kijken en snuffelen.

 
Marley moest zich natuurlijk even uitsloven voor mij en nam gelijk een sprong in het ijskoude water...brrrrr (daar heb ik dus die natte snuit van op de foto).

 
Verder slaap ik veel, dat doe ik gewoon uit mezelf, dan ga ik lekker naar mijn eigen plekje. En 's avonds vind ik het heerlijk om op schoot bij het baasje te liggen.
 
Lieve Aliene, mijn baasjes willen je laten weten dat ze SUPERBLIJ zijn met mij!!
 
Ze zeggen dat ik een heerlijke, geweldige, lieve en relaxte teckelmeid ben en dat dat komt door de zorgzame en liefdevolle start die jij mij en mijn broertjes en zusje gegeven hebt!!
 
Een knuff voor jullie allemaal en tot een volgend berichtje.
Wafferdewaf Fenna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten