woensdag 28 november 2012

Groetjes van Fenna & co

Fenna poseert ff in de tuin!

 
Hallo allemaal,
 
Op deze speciale dag (de 3e VERMAANDDAG!) een berichtje van mij, Fenna.
 
Afgelopen maandag ben ik bij de dierendokter geweest.
Ik heb m'n laatste prikje nu gehad en ook ben ik even op de weegschaal gaan staan, 4,1 kg schoon aan de haak!! Dierendokter Hans vind mij een mooie teckelpup, alles in de juiste proportie.
 
 
Vanmiddag mocht ik eventjes in de tuin scharrelen.
Het vrouwtje wilde een paar mooie kiekjes van me maken, maar ik had eigenlijk helemaal geen zin om stil te zitten. Gelukkig zijn er toch een paar gelukt.
 
Ik en mijn favoriete speeltje Bloem (Disney's stinkdier)
 
 
 Mijn lievelingsspeeltje is mijn 'stinkdier', daar sta ik ook mee op de foto.
Die is zó leuk, als ik daar in bijt dan hoor je een piepje. Dat vind ik helemaal geweldig!!
 
Enne...ik lijk op mijn moedertje Lobke, dat kun je wel zien.
 
Waf woef blaf
knuf Fenna
 
 
*******************************
 
 
 
 
Olá lieve Fenna,
 
Van harte geteckeliflapstaart met je 3e Vermaanddag!
Bedankt voor je mooie foto's en berichtje en wat super fijn dat alles bij de dierenarts goed was!
 
Op de foto hierboven was ik net zo oud als jij & je broertjes en zusje!
Je kunt idd veel overeenkomsten zien tussen jou en mij, hoor! Super leuk!
 
De foto van jou met je knuffel Bloem ;-) vind ik wel zo mooi....was gelijk op slag verliefd op je. Maar ja, dat hebben moeders altijd met hun kids natuurlijk!
 
Vandaag was het wel weer feest op het blog met een berichtje van jou en Mijnheer janssen.
 
Ook kregen wij vandaag nog een belletje van Nel dat Flip ook helemaal APK gekeurd was door de dierenarts was, en kerngezond.....zijn gewicht is al 5,2 kilo! Een echte flinke teckelknul dus!
 
Gisteren belde ook Pierre over Foppe, die bij de dierenarts was geweest! Zijn blaasontsteking was helemaal over, hij woog ook bijna 5 kilo en alleszag er tip top uit! Wat een goede berichten, hé?
 
Teckelfijne avond voor jullie allemaal en heel veel liefs, een poot en knuff van je moedertje Lobke  & co xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten