woensdag 28 november 2012

Groetjes van Mijnheer Janssen (Dribbel uit het D-nest)

Mijnheer Janssen blijft er mooi voor liggen!
 
Hallo hallo,
 
Ja sorry, dat jullie al een tijdje niks van me gehoord hebben maar soms is dat zo.
 
Ik wil jullie wel vertellen dat ik nog steeds alles volg hoor van het blog.
Het gaat met mij hartstikke goed, ik speel en wandel lekker maar slapen is toch
ook wel een grote hobby van me.
 
Mijn baasje zegt altijd dat ik in de ochtend niet aanspreekbaar ben.
Ja, weet je dat bedje ligt gewoon heerlijk.
Maar ik moet altijd 's morgens van haar naar buiten, nou dat vind ik echt niet leuk hoor.
 
's Middags ga ik meestal wandelen en 's avonds mag ik soms nog een keer.
Ik speel dan met andere honden en anders neem ik soms nog stiekem een duik in het water.
 
Het luisteren gaat ook redelijk, maar ja ik blijf natuurlijk teckelstreken houden.
Een vogel of een konijnenspoor is dan veel leuker.
 
s Avonds laat wil ik eigenlijk niet zo graag meer naar buiten, ben een beetje bang in het donker, ik lig eigenlijk dan liever voor de open haard.
 
Mama Lobke, je had weer zeer mooie puppy's he was echt trots op je.
Hopelijk zien we elkaar weer een keer.
 
Nou zal nog even een foto van me meesturen dan zie je mij ook weer een keer.
 
Groetjes aan allemaal en een grote poot van,
Mijnheer Janssen
 
*********************************


Een berichtje van je moeder Lobke!
 
Hoi lieve Mijnheer Janssen,
 
Wat super leuk om weer gezellig berichtje van je te krijgen....thanks!
Goed om te lezen dat alles goed met je gaat en tja, je verhaal is heel herkenbaar, hoor!
 
's Morgen wil jouw teckel-familie ook graag met rust gelaten, maar Aliene vindt dit wel prettig....dan kan ze ff als een tornado door ons huis.
 
't F-nestje was idd weer een knap stel en zó lief! En nu kijken wij uit naar de loopsheid van Benthe....ze doet er al ff over om loops te worden hahaha!
 
Leuk dat jij en je baasjes alles op het weblog volgen. Wij houden van zulke trouwe teckelfans!
 
Toen ik jou kiekje zag, schrok ik een beetje...je lijkt wel heel veel op mij & Benthe, zeg!
 
Wij hopen je ook snel weer een keer te zien en te spreken!
Heeeeeeeeeel veel groetjes aan Gwen, Hans & Maud!
 
Dikke knuff en poot van je moeder Lobke & de rest!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten