donderdag 1 november 2012

Groetjes uit Heerhugowaard!


Hoi Aliene

Net thuisgekomen uit Alkmaar bij zoonlief en zijn vriendin heerlijk gegeten. Vlug even de laptop aangezet, en ja hoor weer een leuke foto reportage dus even lekker genieten voor het slapen gaan.

Maar ja wie was nu Flip en wie was Foppe? Grappig dat ik het ook niet weet, maar a.s Zondag zal ik het misschien wel zien.

Hier in huis is alles Flip klaar,dus jullie mogen nog een paar dagen Flip en Foppe lekker verwennen en knuffelen.Aliene en Hans geniet er nog maar lekker van tot Zondag.

Lieve groetjes en een dikke knuff voor Flip.
Nel

**********************

Berichtje terug uit Tilburg:

Olá die Nel,

Hahaha ik snap dat het moeilijk is, hoor! Dit zijn harige mannetjes dusss
Op de 1e foto van het blog ligt Flip op Foppe, op de 2e foto ook.
Op de 3e foto is Foppe links & Flip rechts.
Op de 4e foto is Foppe bij mijn gezicht en Flip ligt op mijn schouder.

De mannetjes zijn zooooooooooooo lief saampjes en vannacht is het ook heel goed gegaan.

Achteraf wel heel fijn dat de mannetjes hier beiden tot zondag zijn en ze veel aan elkaar en de andere hebben.

Wat gezellig dat je lekker bij de kids hebt gegeten!
Nou ga nu maar echt aftellen....want over 3 nachtjes!

Liefs van ons en dikke knuff van alle teckies, maaaaaaaaaaar in 't bijzonder van Flip! xx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten