vrijdag 13 augustus 2010

Nieuwe belevenissen van Cooper....



He Aliene en co,

Even een berichtje van mij hoor. Ik ben erg druk aan het kauwen de hele dag want mijn tandjes zijn aan het wiebelen en dan komen er ineens nieuwe. Ik ben ineens ook geïnteresseerd in andere dingen dan een paar weken geleden. Vanmiddag was het vrouwtje ineens boos, ik gromde naar Cavia Catootje, dat mag ik dus niet, weet ik dat ook weer.



Vanmiddag hadden het vrouwtje en het baasje een fotosessie gepland. Ik werd verwacht als motorkap model! Kijk maar ze staan op mijnalbum. Beetje raar he, maar er was een reden. Het baasje heeft een nieuw baan, maar hij mocht de leaseauto van zijn baas niet meenemen. Nou moesten het baasje, het vrouwtje en ik dus met zijn drieën en alle spullen in de mini zonder airco. Nouja, allemaal niet zo'n probleem natuurlijk maar er passen geen boodschappen of andere tassen meer bij. Nu heeft het baasje het vrouwtje dus heel lief aangekeken. Hij heeft haar een mooie andere auto beloofd en nu hebben ze de Cooper ingeruild (als ze dat met mij maar niet doen!). Er komt een mooie andere auto voor terug, ik mocht mee voor een proefritje en heb de verkoper met mijn mooiste puppy-puber ogen aangekeken (het bleek een teckel liefhebber) en volgens mij hielp het wel. Morgen gaan ze hem ophalen en mijn naamgenoot wegbrengen, het is toch wat!



We gaan straks nog even naar het park (er zijn daar veel konijnen) en heel vaak stijgen er luchtballonnen met zo'n mandje er aan op. Ik vind het allemaal zo leuk. Ennuh, ik hoorde de baasjes gisteren nog tegen elkaar zeggen dat ze zo gelukkig met me zijn, wat wil ik nog meer.

Ik ga jullie een hele dikke Cooper-Coen knuffel sturen en de groetjes van de baasjes doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten