donderdag 19 augustus 2010

De avonturen van Cooper



Haaiii,

Dank voor de "verweek"-felicitaties, we hebben ze aan Cooper overgebracht hoor! Cooper heeft een leuke dag gehad want Kelvin had vandaag zijn vrije dag en toen ik thuis kwam lagen de "mannen" samen op de bank (?!?) te slapen, tja dan weten we ook weer hoe de taken verdeeld zijn hihi. Ik heb vanmiddag een botje voor Cooper meegenomen, want de tandjes, de tandjes....

We kunnen het niet vaak genoeg zeggen wat hebben we een heerlijke hond van jullie gekregen. Hij is lief, sociaal en echt teckel-ondeugend. Terwijl ik zit te typen ligt Cooper op mijn voeten, kan het fijner?

Afgelopen maandag zaten we een beetje omhoog, mijn moeder had een uitje gepland en kon niet oppassen, we hebben toen vrienden van ons gevraagd of ze op wilden passen (nou dat wilden ze maar al te graag). Met een volle tas met spulletjes en een instructielijstje is Cooper een dagje daar geweest en heeft het super goed gedaan. We hadden alleen wat moeite om onze man 's avonds weer mee te krijgen. Het was liefde van twee kanten.

Dit weekend gaan we met dezelfde vrienden en nog een stel naar een huisje en Cooper gaat mee, we zijn benieuwd. Maandagavond gaan we voor het eerst naar puppycursus, leuk hoor.


Nou, de groetjes aan iedereen daar,
Judith, Kelvin en Cooper

Geen opmerkingen:

Een reactie posten