dinsdag 10 augustus 2010

Cooper-nieuws


maanden alweer!!

Hoi Aliene en co,

Even een berichtje over Cooper.

Vandaag heeft hij zijn eerste logeerdag bij mijn moeder. We hebben hem vanmorgen samen afgezet, want Kelvin en ik moesten dezelfde kant op. Cooper voelt zich al helemaal thuis. Hij holt naar de deur en kan niet wachten tot mijn moeder de deur open doet. Ik heb vorige week een mooie grote bench op de kop getikt via marktplaats. Dezelfde als we thuis hebben maar dan niet schuin en met een klapdeur waar hij zelf in en uit kan lopen. Voor mij is het al bijna niet meer te doen om onze toch wat uit de kluiten groeiende man uit de bench te tillen met dat rare hoekje, maar voor mijn moeder is het helemaal ondoenlijk om 7500 gram uit de bench te wurmen. Het is sowieso handig die tweede bench. Want ik denk dat onze huidige reisbench binnenkort te klein is voor de wat langere ritten. Aan het gewicht te zien smaakt het Cooper allemaal goed, en dat is ook zo, want ik heb zelden een hond zijn bakje zo snel zien leegeten (en hij krijgt echt voldoende zoals op de verpakkingen staat). Het eitje op zondag is elke week een feest, hij hoort aan het pannetje wanneer het zover is. Net zoals Moa is Cooper een paar tandjes kwijt en komen er nieuwe bij, hij tilt alleen zijn pootje nog niet op. Ik zal binnenkort weer wat foto's uploaden. Dat was het zo'n beetje wel weer even voor nu.

groetjes Judith, Kelvin en Cooper

Geen opmerkingen:

Een reactie posten