vrijdag 6 augustus 2010

Casper-nieuws



Even de baas uitlaten......

Uitgaan, naar buiten, piesen en poepen?
Het hoort er allemaal bij, en gelukkig doe ik het goed.
Een paar maal per dag word ik door het vrouwtje of de baas (of door beiden, als ik geluk heb) naar het grasveldje begeleid, waar ik dan m'n behoeftes doe.
Piesen doe ik, zoals het hoort, met m'n achterpoot omhoog tegen een boom en poepen doe ik dan op het gras.
Vanmorgen liet baasje mij uit, maar ik had op de terugweg echt geen zin meer om nog te lopen, hoor.
Zelfs kleine stukjes kaas kregen me niet meer in beweging.
Ik ben dus een teckel, ja! Als ik niet wil, dan wil ik niet!!!

1 opmerking:

  1. Zo heeft mijn Bommel ook eens het verkeer opgehouden.Midden op de weg ging hij zitten en vertikte verder te lopen.Gelukkig konden de auto bestuurders er wel om lachen.Maar ik het hem opgepakt en op het trottoir gezet.Misschien niet pedagogisch maar wat moet je anders.
    Veel plezier met jullie deugniet.

    BeantwoordenVerwijderen