woensdag 18 augustus 2010

Cas op vakantie!!



Nieuws van Cas:

Ik heb een nieuw woord geleerd: kamperen!
Dit heb ik afgelopen week gedaan, met m'n baasjes.
Eerst werd het halve huis in de auto geladen en als laatste ging mijn reisbench er ook nog bij.

Daarna zijn we gaan rijden en na een tijdje stopten we op een groot grasveld.
Hier werd de auto weer uitgeladen en van de spullen die we mee hadden werd een soort huis gebouwd.

Hier hebben we een week in gewoond. Geweldig gewoon. Een heerlijke grote tuin, lekker de hele dag buiten. Mijn baasjes weten wel wat ik leuk vind!
Ik had mijn eigen bench mee en de baasjes hadden ook hun eigen bench. Die was groot!!!



Ik had het prima naar m'n zin. Er viel wat regen, maar dat maakte ons niet zoveel uit, hoor.

Een klein minpuntje: op een van de laatste dagen speelde ik met de buurjongen. Helaas zit ik steeds vast aan een lang touw, omdat dat op de camping verplicht is. Dit touw kwam om m'n voorpootje en toen ik hard wegrende trok ik mijn voorpoot haast uit de kom!

M'n baasjes waren bezorgd omdat ik best wel pijn had en toen zijn we even naar de dokter geweest.

Gelukkig had ik niets gebroken ofzo en met een pijnstillertje zijn we weer naar de tent gegaan.

Momenteel gaat het alweer een stuk beter. We zijn weer thuis en ik ren alweer achter de katten aan, zoals het hoort!

Dit is voor herhaling vatbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten