donderdag 19 augustus 2010

Moa-Chiel knapt weer op...



Hey hallo allemaal....

Met mao-ke gaat het helemaal voorspoedig de zwelling is bijna helemaal weg. Er zit nu nog 1 hard puntje op het ooglid ( klein erwtje) maar doet alweer minder pijn als gisteren, ook komt er geen vuil meer uit het oog. Ik ga toch nog eventjes door met druppelen ( 3 tot 5 dagen volgens dierenarts, nu 2 volledige dagen gehad).

Voor de verder rest gaat het super met hem. Eten ( als of hij nooit iets krijgt hier) slapen ( als een lieve baby) en poepen en plassen ( keurig buiten, nauwelijks nog in de tuin). Wisselen voorspoedig.... nog 1 snijtand te gaan en uiteraard de rest van het zwaardere geschut.

Voor de verdere rest word k vandaag scherp in de gaten gehouden. Ik ben niet in topvorm vandaag en heb een echte boehoehoe- dag. Mao volgt me overal, wil constant bij mij zijn en sleept zelfs zijn speeltjes naar me toe. Geweldig dat zo'n klein "hummeltje" me toch al feilloos aanvoelt.

Liefs van ons!

KIM, VOOR JOU BETERSCHAP VAN 'T KONINGSHOEKJE!!
LAAT JE MAAR LEKKER KROELEN DOOR MAO-CHIEL...
DAN KNAP JE VAST SNEL WEER OP!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten