donderdag 19 augustus 2010

"Goede tijden" voor Carlijntje



Hoi Aliene,

Tjee, wat een gedoe bij de pupjesbaasjes als ik zo de weblog lees. Nou ik wens iedereen veel sterkte en beterschap.

Hier gaat het stuk beter, het is haar vanavond gelukt om haar eerste puppycursus getuigschrift te halen.

Volgende week gaan we gelijk door met de vervolgcursus.
Het is best wel vreemd. Thuis gaat ze echt niet zitten als ik dat vraag en al helemaal niet af.

Tijdens de cursus dus wel, heel raar. En 'n lol,dat ze heeft, rennen door allerlei tunnels, lange, korte, kromme, half dichte (met zeil). Ze gaat er als een speer doorheen.
De andere pups hebben hier nogal moeite mee, volgens de juf komt dat omdat Carlijntje in deze groep de enige echte jachthond is en konijnenjager, dus
tunnels zijn voor haar absoluut geen probleem.

Ik ben zo,zo, zo, zo, trots op mij Carlijnemijntje, en weet je wat,! ze heeft voor het eerst buiten gepoept, tijdens de cursus. Hieperdepiep.

Een dikke poot van Carlijntje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten