donderdag 26 augustus 2010

Moa-Chiel vertelt....


Als je Moa googeld bij afbeeldingen....,
krijg je een pre-historische vogel te zien,
en dit is hem in kunstzinnige vorm! Leuk hé?

**********************************************

Hey tante Aliene en "the rest of the Tilburgse gang",

Hier ben ik toch weer even, ik ben net wakker en heb mijn buikje volgegeten en kan er nu weer eventjes tegen; dus tijd voor mijn verhaaltje.

Ik heb zoals je weet een bewogen weekje achter de rug; mijn baasje is een beetje overwerkt en ik moet dat natuurlijk wel in de gaten houden hè! daardoor volg ik haar overal, ze noem me dan ook haar schaduw, moet wel opletten hoor, ik kom soms in botsing met haar voeten. Maar ze is zo blij met me, dat maakt een boel goed.



Afgelopen weekend hadden we een feestje bij oma en ik was uiteraard ook uitgenodigd. Ik heb de show gestolen, ik hoefde zelfs niet alle charmes in de strijd te gooien, ik heb mijn portie aandacht wel gehad. Ik heb het vrouwtje ook nog doen opkijken; ik moest nodig plassen, maar ik kon toch moeilijk met al die mensen in de tuin een plasje doen, dus was er maar een oplossing, op zoek naar het vrouwtje en die duidelijk gemaakt dat ik moest plassen. Die snapte het gelukkig op tijd, ze was zo trots, dat kon je zien!

Ik heb inmiddels ook weer een mooie rij tanden in mijn mond staan, vrouwtje houd dat wel scherp in de gaten, ziet natuurlijk niet uit die gaten.... Maar goed dat ik het zelf niet zie en heb weinig last ervan, eten gaat zonder problemen, snoepen super mag dus niet klagen. Heb slecht af en toe de behoefte ergens op te knagen, dan heb ik mijn speeltouwen en speeltjes met touw aan en als ik mazzel heb krijg ik ook wel eens wat lekkers om op te knagen; JAMMIE

Ik moet jullie wel nog vertellen dat ik hier word uitgelachen als ik probeer als een heer te plassen. Soms zoek ik een aangenaam boompje op en til een poot op, tot zover geen probleem, ik plas en terwijl ik aan het plassen ben wissel ik van pootje. Dat gaat dus ( meestal) niet goed en dan word ik letterlijk uitgelachen; das toch niet netjes, wel dan.....

Als revanche ga ik dan plagen tijdens het uitlaten; ik loop rustig mee, ga plotseling stilstaan om vervolgens keihard te gaan rennen, jammer dat de lijn maar 1.20 is..... dit ritueel kan ik lang volhouden. tja dat krijg je als je me uitlacht. Jammer genoeg heeft het vrouwtje daar ook alweer maatregelen tegen genomen, maar dat wil niet zeggen dat ik niet probeer.

Zo dat was het wel weer voor deze keer.....

Tot snel,

Groetjes Mao.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten