donderdag 12 augustus 2010

Mao-Chiel nieuwssssssssss



Hey allemaal,

Hier ben ik dan eindelijk weer eens....

Ik ben nu 4 maanden, zoals ze zeggen, niet dat ik weet wat dat inhoud maar het baasje zegt dat ik al een hele meneer ben.
En als ik dan toch al zo'n meneer ben kan ik ook zelf een berichtje schrijven.

Ik heb weer van alles meegemaakt deze week.
Ik ben bij een hele grote modderplas geweest, volgens het baasje was het een bekken van de maas, ik vond het een modderpoel. Geweldig, we hebben daar een hele tijd rond gelopen, baasje had er speciale schoenen voor aangetrokken, maar ik mocht op mijn blote pootjes door de modder ploeteren. Ik moest hele grote stappen maken, dat was in het begin even moeilijk, maar ik leer snel.



Eenmaal thuis wachtte de volgende verassing.... Ik mocht mee naar boven, daar was ik nog nooit geweest volgens mij. Het baasje heeft daar een hele rare ruimte.... daar regent het. Erger nog er was ook schuim, maar ik ben een brave jonge dus heb het gewoon maar over me heen laten komen( stiekem vond ik het ook wel leuk maar niet verder vertelle he) Toen kwam een grote handdoek en mocht ik mee naar beneden, ik mocht zomaar bovenop de tafel. Baasje haalde nu weer een vreemd ding tevoorschijn, tjonge dat was vreemd maar ohh zo fijn, heerlijk arme lucht eerst over mijn rug naar uiteindelijk overal, geweldig wat een uitvinding.
Weet je, het baasje noemt me soms ook een" opgewonden standje". er schijnt van alles te veranderen in mijn lichaam. Ik weet van niks, maar dat zegt het baasje. Ik speel gewoon graag met mijn grote pluche bal, als ik alleen ben. Mijn baasje vind af en toe een beetje te fanatiek, maar ik kan me toch niet zomaar gewonnen geven, ik zal die bal laten weten wie hier de baas is. Mijn plasser speelt dan ook mee, hij is dan een heel stuk groter dan anders.....



Ik mocht gisteravond ook mee naar het tuincentrum, daar ben ik al vaker geweest. Wat er gisteravond te doen was, ik weet het niet, maar het was druk zoveel mensen, karren en andere hondjes heb ik nog niet gezien. Maar ik heb me keurig gedragen, netjes aan het riempje gelopen en goed geluisterd naar het baasje, maar ook naar oma luister ik, knappe jongen he? Hahah, en weet je wat nu leuk is omdat ik zo braaf ben mocht ik een speeltje uitzoeken, wow, er was zoveel ik wist niet waar ik moest kijken. Uiteindelijk heeft het baasje een selectie gemaakt en ik mocht daaruit "kiezen" en ik heb pieteke gekozen, staat ook op mijn foto's. Ik ben er zo met in mijn nopjes ik sleep hem overal mee naar toe.

Baasje heeft me gisteren ook weer gewogen( vanaf nu op de personen weegschaal) en ik ben toch een HEEEEL stuk lichter als mijn grote broer Cooper, de weegschaal kwam bij mijn toch niet verder als 5.7 kg
Tja en over mijn tanden zullen we het maar niet hebben, ik zie er niet uit.... ze vallen spontaan uit mijn mond, snap er niks van. Ben er nu al 5 kwijt, gelukkig komen er wel gelijk weer nieuwe, want dit ziet echt niet uit.



Ohh vergeet ik bijna iets, baasje is een nieuwe naam voor mijn aan het gebruiken. Tjonge die durft, luister ik net naar de naam Mao, roept ze nu ook af en toe Chiel....... och, ja wat maakt mij het uit, als het wat oplevert luister ik overal na.......

Nou lieve allemaal, dit was het wel weer!

Tot snel!

Liefs Mao - Chiel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten