donderdag 26 augustus 2010

Cooper's weekend-trip, en de 1ste keer naar cursus!



He Aliene en co,

Even een berichtje uit een druilerig en nat Delft/Nijmegen. Afgelopen weekend zijn we een weekendje naar een vakantiepark geweest met vrienden, Cooper mocht natuurlijk mee in een volgeladen wagen met zijn bench, eten, speelgoed enz. enz. . Hij heeft het heel goed gedaan, maar hij mocht over aandacht niet klagen. Een van onze vrienden gunde ons een "uitslaapmomentje" en heeft Cooper 's ochtends uitgelaten dat soort dingen accepteert hij gewoon. Het was heerlijk weer en dus hebben we veel buiten gezeten. In eerste instantie had ik zo'n pin met een touw meegenomen om Cooper aan vast te zetten. Ik was wel op mijn hoede, omdat ik had gezien dat Casper met zo'n zelfde ding zijn pootje pijn heeft gedaan. Na twee dagen werden we met zijn allen helemaal gek van dat touw, Houdini-Cooper weet namelijk precies waar hij (niet) om heen moet lopen en binnen de kortste keren zit ie dan helemaal in de knoop om een tuinset. Kelvin heeft hem toen op een onbewaakt ogenblik (altijd beter als ik dat soort dingen van te voren niet weet :-)) losgelaten en hij is keurig bij ons gebleven.



Na een geslaagd weekend was Coopertje wel weer blij lekker thuis te zijn, in alle rust heeft ie heerlijk geslapen. Maandagavond zijn we voor het eerst samen naar de puppycursus geweest. Relax-flexi Cooper ontpopte zich daar tot een opgewonden standje (met blafje en al). Het is een gemengd groepje honden: twee duitse doggen, een engels bulldog, een labrador, een boxer (daar is Cooper niet dol op) en twee mengelmoesjes. Ben benieuwd hoe Cooper het daar verder doet! Ik weet in ieder geval wel al zeker dat we na de puppycursus de gehoorzaamheidstraining gaan volgen, lijkt me vooral leuk en ook nog nuttig.

Nou tot zover weer,
doei doei Judith, Kelvin en Cooper

Geen opmerkingen:

Een reactie posten