woensdag 4 augustus 2010

Cooper-nieuws



He Aliene,

Coopertje doet het helemaal goed nog steeds en wat groeit ie toch (6700 gram was het van de week). Hier, blijf, zit, tand gaan helemaal goed. Af doet ie nog steeds alleen voor iets lekkers.

Het lopen gaat steeds beter en het poep en plasgebeuren buiten de tuin ook (de tips van Aliene doen wonderen :-)).

De laatste twee nachten hebben we geweten dat we een teckel in huis hebben gehaald, want hij heeft ons behoorlijk op de proef gesteld met gepiep. Helaas lag ik in een diepe slaap en is Kelvin (lief als ie is) er uit gegaan voor Coopers plas, maar dat is nu net niet helemaal de bedoeling, dus nu heeft Kelvin een vannacht opsta verbod van mij gekregen (en hij bedoelde het zo lief) en heb ik een doosje oropax naast het bed liggen voor het geval Cooper zijn stembanden weer wil oefenen.

Ik zit thuis te werken en Cooper ligt me nu vanuit zijn mand aan te kijken, zo grappig. Nou ik ga weer doen waar de baas me voor betaald he.


Lieve Cooper knuffel en de groeten van ons

Geen opmerkingen:

Een reactie posten