woensdag 1 februari 2012

Het verslagje van: Dag 37



Hallo allemaal,

Ons 1e ochtend-ritueel is achter de rug en tussendoor probeer ik gauw een berichtje voor het blog te maken.

De pupjes waren vanochtend pas om half 8 wakker, en dit is een prachtige tijd om de dag mee te starten.





Deze week is een echt visite-weekje. Gisteren zijn Annemiek & Helma (van Kobus & Gabber uit ons 1e nestje) geweest, en wat genieten ze toch altijd van de kleine en grote snuitertjes. Elk nestje komen ze altijd bewonderen en natuurlijk zien wij elkaar sowieso regelmatig!

Vandaag komen Chantal & Petra (2 vriendinnen uit Roosendaal) op de koffie en over-buufje Ans komt deze week ook de kleintjes knuffelen. In het weekend komt de Fam. van Erp, dus mijn weekje is lekker gevuld.

Inmiddels hebben wij ook weer genoten van ons 2e ochtend-ritueel, en normaal is het dan ff koffietijd en de fotoshoot van de dag, maaaaaaar deze keer ga ik mijn verslagje afschrijven, anders wordt het weer een laat op de avond klusje!





Het vlees moet ik heel voorzichtig opbouwen, want als ik maar iets teveel geef dan hebben de kleintjes er last van. Verder mag op dit moment ook niemand anders de pupjes in de handen hebben, als wij zelf. Sneu voor de visite, maar veel beter voor de pupjes. Ieder mens draagt bacteriën met zich mee (hoe schoon iemand ook is) en doordat de pupjes nog niet geënt zijn, is dit momenteel beter zo. Het zou vervelend zijn als ze ziek worden.





Het is een heerlijk vrolijk stel en dit kunnen jullie waarschijnlijk op de foto's wel terug zien. Elleke, Elmo-Joep en soms Emma eten wat rustiger. Smulpaapjes Elvira & Eva hebben het in 1 hap bijna op! Het E-nestje groeit als kool!

Op dag 37 zijn Elvira & Eva 1760 gram, Elmo-Joep 1600 gram, Emma 1450 gram, en Elleke 1430 gram! Weer een flinke toename dus!

Ik ga nu het huis bezoek-proef maken en daarna de andere snuitertjes lekker uitlaten en wens alle trouwe lezers een heerlijke gezonde winterdag toe!

Woensdagmorgengroetjes van Aliene & de snuitertjessssssss

p.s. ik zette mijn foto's op de pc, en toen kwam deze foto tevoorschijn....het gaf mij kippenvel over mijn hele lijf



Dit is de reden waarom.....



Toeval bestaat niet!

****************************************************



Hallo Aliene,

Hier is dan het mailtje eindelijk! Wat hebben wij weer genoten
afgelopen vrijdag. Jammer dat we de hondjes niet vast mochten houden
maar dat begrepen wij wel. Het is natuurlijk belangrijk dat ze gezond
en wel opgroeien.Onze dochter Ingrid vond het ook erg leuk om er bij
te zijn. Het is dat het niet gaat bij haar thuis, omdat het hondje te
veel alleen zou zijn, maar anders zou ze er zo ook een willen. Wie
weet in de toekomst!

We zijn hard bezig om kranten te verzamelen en die brengen we volgende
week mee. Ik moet je nog even wat vertellen ik ben lid van een koor en
binnenkort doen wij mee aan een culturele manifestatie in de
schouwburg in Roosendaal. Rien rekende uit dat we ons "snuitertje" dan
ongeveer twee weken hebben. Ik vind het natuurlijk leuk dat hij dan
naar ons optreden op zondagmiddag komt kijken en luisteren. Hij
twijfelde want dan hebben we ons hondje pas! Ik zei maar dan kun je
toch wel een uurtje komen het liefst zou hij de hond meenemen maar dat
kan dus niet. Je ziet wel dat het nu al ons leven beïnvloed!!!!!!!!

Maar dat vinden we helemaal niet erg hoor.Maar ik merk bij heel veel
dingen voor de komende tijd dat je steeds denkt o ja dan verandert er
toch echt wel wat. Als ik dan na een dag werken thuis kom dan word ik
verwelkomd door Rien en door t hondje maar ik denk eerst door het
hondje!

Aliene, ik ga maar weer eens een kopje thee drinken en ik wens je nog
een gezellige avond tot mails groetjes Rianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten