donderdag 2 februari 2012

Het D-nestje in 't zonnetje!



Een heel goedenavond,

Vandaag hebben niet alleen Willem Alexander & Maxima een mijlpaal gevierd, maar ons D-nestje ook.... Want op 2-2-2012 is het hun 9e "vermaanddag"!

Van harte geteckeliflapstaart D-nestje en wij hopen dat jullie een super fijne dag hebben gehad!

Alle baasjes wil ik langs deze weg enorm bedanken voor de leuke foto's en berichtjes! Geweldig om te lezen en te zien! Echt helemaal te gek!

Ook zijn wij in gedachten bij lieve Dorus*, van Nanda, Martien, Joyce & Bob.
Wat zal Elmo-Joep straks weer veel vreugde geven in hun gezin!

Lekkerslapengroetjes van Aliene & co.

p.s. morgen weer volop nieuws over het E-nestje!

*******************************************



Hallo Mama Lobke & Co.

Hoe gaat het met jou en de snuitertjes?

Hier in Tegelen is de eerste sneeuw van dit jaar gevallen en ik heb sneeuw voor de 1e keer in mijn leven gezien, gevoelt en geproeft.

Vanochtend werden wij wakker en er lag een klein pakje sneuuw. Mijn mammie is gelijk met mij in de tuin gegaan en ik dacht eerst wat is dit...... alles ziet er wit uit en brrrrr wat is dat witte spul koud en nat. Maar nadat ik wat gesnuffeld had vond ik het zo leuk en ben eens flink door de sneuw gaan rennen. Mijn Mammie heeft hier wat foto`s van gemaakt ( mammie is niet zo een goede fotograaf als jullie Aliene ha ha ha ).



Met mij gaat alles goed en ik ben af en toe een klein boefje, dit zegt tenminste mijn pappie en mammie, ik weet dan nooit zo goed waar zij het over hebben en ze zeggen ook weleens ooooooohhhhh die kleine Darius is oost indisch doof. Nou, ja ..... als ik interessante dingen zie of ruik waarom moet ik dan luisteren ik doe liever wat ikzelf leuk vind. Ja, ik ben en blijf een teckel.... nu nog teckelkind.

Laat het jullie allemaal goed gaan.
Doe de groeten van mij aan Aliene & Co. en heel veel knuffels voor de snuitertjes en de pupjes van Benthe.

Knuffel en pootje van jou zoon
Darius.




*******************************************



Hallo Aliene, Hans en snuitertjes,

Ja, het is alweer even geleden dat ik iets heb geschreven. Het komt er soms gewoon niet van.

Nou het gaat goed met Mijnheer Janssen. Hij heeft vanmorgen voor het eerst de sneeuw gezien en dat was best grappig om te zien. Maar inmiddels vindt hij het erg leuk om er doorheen te rennen.

Hij is verder een hele rustige hond in huis en ligt het liefste languit voor de open haard.Of overdag als de zon er is lekker in het zonnetje.



Met Maud is hij ook dikke maatjes en die twee is samen is erg leuk om te zien.
Samen op de bank met een deken over zich heen.

Het wandelen in het donker blijft toch wel moeilijk voor hem dus we kijken uit naar de zomer.Maar verder is het een hele lieve hond en we kunnen hem echt niet meer missen.



Wat is het ook weer leuk om al die kleine puppy's te zien. En dan te bedenken dat onze Janssen ook zo klein is geweest. Heerlijk.

Groeten Gwen

*******************************************



hoi hoi,

Even een berichtje van mij uit Ermelo. Het gaat hartstikke goed met mij, alhoewel ik op 't moment loops ben! Het betekent wel dat ik nu wel een echt dametje aan het worden ben!!

Ik ben al helemaal ingeburgerd in Ermelo, heerlijke wandelingen in de bossen waar ik heel veel vriendinnen en vrienden(!!!!) heb. Sinds deze week mag ik van m'n baasjes niet los lopen ' 'met 't oog op m'n vrienden" zeggen ze, vinden jullie dat nou niet flauw?

Ik neem altijd een duik in de bladeren want hoor iets wat m'n baasjes niet horen, en ga dan graven dat het een lieve lust is, heb alleen nog niets gevonden. M'n baasjes zijn bang dat ik het hele bos omwoel maar dat vind ik wel erg overdreven!

Na m'n plukbeurt vond ik me niet zo knap meer, maar nu kan ik wel weer in de spiegel kijken en vind ik me weer een knappe teckel!!!



Soms doe ik net of ik m'n baas niet hoor, ze noemen dat geloof ik öostindisch doof" maar dat is gewoon teckelgedrag, zoals het hoort!

Ik schrok wel vreselijk toen ik hoorde dat broer Dorus er niet meer was, maar ben hartstikke blij dat Joep hem binnenkort gaat vervangen, hartstikke fijn voor de fam van Erp!!

Hoe gaat het eigenlijk met jullie, Dame Cato, Doortje, Darius en Janssen?? Ik ben er erg nieuwsgierig naar, zijn jullie ook wel eens ontdeugend, of mopperen jullie baasjes nooit op jullie?

Trouwens m'n baasjes zijn best oke hoor en zijn ook best een beetje trots op mij, al zeggen ze dat natuurlijk niet tegen mij, maar dat merk je zo aan ze als we een wandeling aan het maken zijn en er mensen naar mij kijken!!

Nou ik hou er mee op, ik ben aardig moe van al dat gemail en duik lekker m'n warme mandje in!!

Doei doei, groetjes aan jullie baasjes!!

Dikke knuf van Dirkje.

*******************************************



Goedemorgen.

Een Hey five van Doortje


Groetjes Pleunie &Co



*******************************************





Hallo allemaal, hier een berichtje uit Lienden.

Vandaag is het 2 Februari en de dames zitten erg graag binnen! Het
wordt nu toch wel erg koud! Des te beter is het dan binnen als het
zonnetje schijnt en lig je lekker op de stoel, met of zonder botje!
Geen beter leven als een hondenleven.

De dames kunnen het prima met elkaar vinden en alleen als er eten in het geding komt dan willen ze
nog weleens brommen naar elkaar, maar voor de rest zijn het de
grootste vriendinnen. Wat hebben wij geboft met twee van die kanjers
waar we dag in dag uit zooooo van genieten!





Nog even dit, Aliene, ook nu genieten wij weer van de updates van je
e-nestje, en weer zijn het prachtige teckels!!

Wij willen bij deze degroeten doen aan de baasjes van Dorus, ook wij waren er ondersteboven van toen hij was overleden, een vervanger is Elmo-Joep natuurlijk
niet, dat kan niet. Maar het is wel een prachthond en willen jullie er
ontzettend veel geluk mee wensen!

Heel veel liefs en een paar dikke knuffels voor jullie hondjes, vanuit Lienden,

Fitou en Dame Catootje en de rest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten