woensdag 29 februari 2012

Groetjes Joep-Elmo & co.



Lieve Aliene en Hans,

Even een krabbeltje over onze super lieve Joep. Het gaat fantastisch met Joep. Hij slaapt leker in de bench maaarrrrr is er wel erg vroeg bij rond half 7!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar goed de ochtend is zo wel lekker lang (hahaha). Gistermiddag bij de dierenarts geweest en ik kreeg alleen maar complimenten. Ze vond Joep prachtig, alles zit op zijn plaats.

Joep vond het allemaal machtig interessant. Al die geurtjes, hij kreeg er geen genoeg van. Hij eet zijn brokjes niet zo goed, maar ik doe wat je gezegd hebt. Ik laat ze 15 minuten staan en dan haal ik ze weg. Jammer dan. Ik denk dat ik er meer moeite mee heb dan hij!!!!!!!!



Maar wat een schatje is het.Hij ligt graag bij ons op schoot en wij knuffelen wat af. Plasje en poepje doet hij al buiten. Gaat netjes bij de deur zitten en dan wilt hij eruit. Natuurlijk gebeurt er nog wel eens een ongelukje.

Lieve Frank, Anne en Darius, wat goed dat Darius zijn diploma gehaald heeft. Ik vind het super knap hoor. En zoals jullie lezen zijn wij zo ontzettend blij met Joep, het is ook zo'n leuk en lief hondje. Lief dat jullie zo meeleven met ons.

Trouwens iedereen die met ons meeleefd super bedankt hartverwarmend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoe gaat het met Famke? Zal wel in de watten gelegd worden door haar mama, oma en overgrootoma.

Lieve Aliene ik ga ermee stoppen. Geniet lekker van die kleine prinses. Dikke kuffels voor jullie en voor de snuiters.

Liefs Nanda, Martien, Joyce, Bob en Joep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten