zaterdag 11 februari 2012

Berichtje voor mijn broer Darius!



Hoi, hoi, grote broer Darius,

Wat tof van jou om mij een mailtje te sturen!!! Omdat jij mijn broer bent kun jij mij goed begrijpen, ook m'n verhaal over m'n vriendjes uit het bos die nu toch wel wat erg opdringerig worden, heb jij dat nu ook als je een loops teefje tegen komt, of zijn die er niet bij jou in de buurt??

Mijn baasjes hebben nu een andere route bedacht om de dagelijkse wandelingetjes te doen, nou ik zeg je,"niks aan", helemaal niets te beleven, flauw van ze he? Kijk, aan de lijn heb ik niets in te brengen dus volg ik ze maar. Af en toe haal ik nog wel eens iets met ze uit, dan heb ik ze behoorlijk tuk!!



Ik ren dan door de sneeuw en stop dan plotseling, ga zitten en doe m'n rechter voorpootje omhoog en als dat niet werkt doe ik hetzelfde met m'n linker poot en daar trappen ze dan in en bekijken m'n voetjes en denken dan dat er wat tussen m'n zooltjes zit, nou mooi niet want dan ren ik hard weg alsof er niets aan de hand is en heb ze lekker beet!! Doe jij ook zoiets bij je baasjes, moet je doen jo, ze snappen onze humor niet altijd!!

Ik vind jou ook knap op de foto, ach wat wil je ook, wij zijn toch van het Koningshoekje!!! Zullen de puppies van Benthe ook zo knap zijn als ons, dat kan toch bijna niet? Ik volg wel elke dag het blog van Aliene en herken erg veel uit onze puppytijd bij onze moeder Lobke en vooral de stem van Aliene, mis jij die af en toe ook niet?



Ik heb een paar dagen geen trek gehad in eten, nou m'n vrouwtje maar roepen"happie, happie", nou mooi niet hoor, ik doe dan net of ik haar niet versta en blijf liggen waar ik lig totdat ze een heel eind uit de buurt is, kijk dan stiekem of ze ver genoeg is, en val dan aan!!! Nou ja, ik was ook een paar dagen uit m'n doen vanwege m'n loopsheid, daar heb jij gelukkig geen last van, maar ja ik moet er maar aan wennen nu ik al een echte dame ben!

Je hebt ook de foto's van onze broertjes en zusjes gezien he, wat zijn we allemaal groot geworden, en knap natuurlijk, maar dat wist je al!

Jammer, dat de elfstedentocht niet doorgaat he, niet dat ik de schaatsen dan onder zou binden, ik denk dat onze pootjes wat aan de korte kant zijn maar toch wel heel gezellig met al die mensen, want daar hou ik van, m'n vrouwtje zegt dat ik een allemansvriendje ben, nou ja, ik vind iedereen gewoon aardig!" sociaal" noemen de mensen dat, ach dat zal mij een worst zijn!

Nou Darius ik hou maar op met mailen, want m'n pootje heeft even rust nodig, ik ga naar m'n mandje, oh nee ik neem een snoekduik en beland dan op de schoot van m'n vrouwtje, die is zo lekker warm!

3 maart begint de training weer, nu om het echie, ik weet niet of ik daar nou wel zo'n zin in heb, maar ja we zien wel.

Een dikke knuf van mij en laat je nog eens wat van je horen, want zoveel mailtjes krijg ik nou ook weer niet!

Zusterknuffels van mij, Dirkje.
p.s. Doe de groeten aan je baasjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten