woensdag 29 februari 2012

Groetjes van Dirkje & co.



Hoi hoi,

Ik heb sinds vorige week donderdag niets meer op de mail gevolgd omdat ik behoorlijke longontsteking heb met hoge koorts.

Ja ja, dan doe je even een jasje uit en moet je flink bijtrekken!

Voor Dirkje dus een mooie gelegenheid om als de deur maar ietsiepietsie openstaat naar boven te vliegen met een spurt van 100 km. richting boven en neemt dan vervolgens een snoekduik op m'n bed en word dan helemaal met knuffels bedolven, zodat ik er niet boos op kan worden, die loeder!!

Ja ja, Aliene, ik weet het ze mag niet trappenlopen, maar het is gebeurt voordat er iemand erg in heeft, zie je het voor je?? Gelukkig, ze durft niet naar beneden, blijft keurig boven aan de trap zitten, geeft een harde blaf zodat Nico het goed hoort en dwingt hem dan haar als een koningin naar beneden te dragen! Maar daarover volgende keer meer.....



Ik wil jullie als team "van 't Koningshoekje" veel sterkte wensen met het gedagzwaaien van de kant-en-klare teckelpuppies. Wat hebben jullie het weer geweldig gedaan, elk nestje is toch weer anders met weer andere a.s. baasjes.

Het zijn weer prachtige teckies, weldoorvoed met veel liefde en zorg van jullie kant!!

Ik kan zo weer vol schieten als ik denk aan de dag dat wij Dirkje op kwamen halen als laatste uit het nestje van Lobke en zo warm door jullie met PUP en attributen,
en een heel boekwerk met de volledige gebruiksaanwijzing voor onze Dirkje, nou daar hebben we erg veel aangehad!! Dat volschieten beschrijf ik maar aan de koorts toe, dit is toch niet normaal voor een Oma!!

Wat heerlijk dat je zelf een pupje houdt, een knappertje hoor, ze is een mooie aanvulling op jullie teckelteam!!

Hierbij wil ik ook alle a.s. baasjes , natuurlijk in het bijzonder de fam van Erp, heel veel sucses wensen met hun nieuwbakken teckelpup, en hopen dat zij net zoveel liefde en plezier van hun teckelkind krijgen als wij van onze Dirkje! Het is echt een vriend voor het leven!!!!! Maar let op: Het blijven TECKELS!!!

Groetjes van Nico en Saskia en een dikke knuf van Dirkje!!


p.s. en hou de deur naar boven, maar goed gesloten voor teckelboefje Dirkje ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten