dinsdag 7 februari 2012

Berichtje aan mijn zusje Dirkje



Hè, hallo zusje Dirkje.

Wat leuk je mail op het weblog bij Aliene. Ik heb ervan genoten en moest ook om jou verhaal lachen. Ben zo blij, dat het zo goed met je gaat. Met mij gaat het gelukkig ook heel goed.

We lijken wel erg veel op elkaar, wij twee !!!

Ja, en dat je nu een kleine dame bent is toch logisch en dat je dan loops woord, snappen je baasjes dit dan niet ???? Dat je daarom niet los mag lopen i.v.m. je vriendjes ..... nou dit vind ik ook flauw. Weet zeker, dat je vriendjes het heel fijn vinden (dat je loops bent.....) ha ha ha....!!! Ik ben ook al een echte grote teckel jongen, kan mijn pootje allang optillen om mijn ..... te doen, ha ha ha.

Wat spannend is het toch overal als je aan de wandel bent, ik hoor ook altijd van alles en ook mijn baasjes horen het niet. Ook vind ik het graven in de tuin super gaaf maar mag dit niet van mijn vrouwtje, ook zo flauw!!!! Ze zegt dan steeds, ooooohhhhh Darius, mijn planten, ben je gek geworden.... nou ik kan je vertellen, dat ben ik zeker niet. Als ik dan weer mijn snuit in het zand steek hoor ik opeens een hoop gerammel, weet echt niet waar het vandaan komt en daar schrik ik dan van en stop even met graven, ga dan weer rustig verder ..... ja en dan weer dit vreselijke gerammel. Stop dan gelijk met graven, want dit vind ik niet leuk die herrie. Nou, ja graaf ik maar niet, ga dan wat anders doen b.v. een flinke sprint door de tuin / planten, vind mijn vrouwtje ook niet zo leuk als ik er door jaag.

Ook ik kon niet meer in de spiegel kijken naar mijn plukbeurt, ik zag er niet uit. Nu is mijn vacht weer flink gegroeid en ook ik zie gelukkig weer uit als een knappe teckel.

Je vroeg of mijn baasjes ook eens op me mopperen omdat ik ondeugend ben? Ja, kan ik alleen maar zeggen ze mopperen wel eens want ik ben vaker ondeugend en ik vind ondeugend zijn zoooooo leuk !!!! Gelukkig lachen mijn baasjes er vaak om. Ik doe ook heel vaak alsof ik mijn baasjes niet hoor want ik heb hartstikke goed teckelgedrag, hier ben ik zeer goed in.

Dat onze lieve broer Dorus er niet meer is vind ik ook heel erg. Zo jammer vooral voor de Familie van Erp. Ik ben ook zo blij voor hun dat nu binnenkort Elmo – Joep bij hun komt wonen. Dan komt er weer leven in de brouwerij bij Familie van Erp.

Wat fijn, dat je baasjes best oke zijn, dit zijn mijn baasjes ook. Moet je wel vertellen, dat mijn mammie (zo noem ik mijn vrouwtje altijd) super trots op me is en ze vind me de mooiste teckel van Nederland.

Nou ik hou er nu ook mee op, want mijn vrouwtje staat al klaar om met mij te wandelen.

Laat het je verder goed gaan lief zusje Dirkje.

Doei doei, groetjes aan jouw baasjes.

Heel veel knuffels van jou broertje Darius.

PS: Hè Dirkje, had je ook de foto`s en verhaaltjes gezien van onze andere broer en zusjes? Ze zien er allemaal heel knap uit vind ik en ik ben zo blij, dat het met hun goed gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten