dinsdag 28 februari 2012

De dag erna......



Goeeeeeeeeeeeeeeeedemiddag,

En zo is er na 9 weken een einde gekomen aan dit teckel-sprookje.....
Wat is het weer een prachtige tijd geweest!

De rust is in ons paleisje wedergekeerd, alhoewel het met 5 snuitertjes het natuurlijk niet echt rustig is in huis. Alles is weer opgeruimd en de was draait volop!

Famke vraagt nu ook volop aandacht en is het zo leuk om nu precies te voelen, wat de nieuwe baasjes op dit moment meemaken.

In de afgelopen 10 jaar heb ik al veel pupjes opgevoed en weet ik als geen ander wat de baasjes meemaken, maar nu ervaar ik het ook ff aan de lijve, en dat maakt het wel heel speciaal, en geeft het een hele welkome afleiding na het uitvliegen!

Van alle baasjes heb ik al berichtjes gekregen, en dit doet mij enorm veel deugd.

LEUKE BERICHTJES!!



Rianne belde 's avonds gelijk al....dat alles heel goed was verlopen! Hierbij ook nog een berichtje.

Goedemorgen,

Alles is goed gegaan. Benthe heeft nog wel in bench geplast 's nachts.
Ze is heel speels en kroelerig.
Heerlijk wij zijn zo blij met onze Benthe!

Groetjes Rien & Rianne



Hallo Tilburg here Heerenveen calling….

We hebben onze eerste avond en nacht achter de rug met onze kleine aanwinst.

Gisteravond heeft ze heerlijk liggen dollen en is daarna op een kussen naast mij op de bank in slaap gevallen.

Plassen buiten nog niet gelukt, wel keurig op de krant.

Nadat ze in haar hokje is gestopt heeft ze even liggen jammeren, maar toch snel in slaap gevallen.

Afgelopen nacht om 2.30 hebben we haar kortstondig gehoord, toch een beetje eenzaam natuurlijk.

Vanmorgen begon ze om 6.15 wat geluidjes te maken,en later te blaffen, Jaap is om 6.30 naar beneden gegaan.

Bij het uitlaten loopt ze wat te trillen, maar nog geen plasje. Heeft vanmorgen op de krant geplast en gepoept.

Vanmorgen weinig van haar eten genomen, ongeveer de helft, wel water gedronken.

Na wat spelen en troetelen is ze net zelf in de bench gaan liggen.

Haar uitbundig beloond ook met een belonings-snoepje, en nu ligt ze er heerlijk in te slapen.

We genieten volop van haar, wat is ze een mooi meisje !

Tot mails, groetjes Jet en Jaap.



Ook Ans belde met goede berichten over de reis en dit berichtje kreeg ik van morgen!

Hoi Aliene,

Alles gaat hartstikke goed. Emma staat al te schreeuwen en te piepen voor de deur om een hoop/plas te doen.

Kan toeval zijn, maar misschien is ze heel schrander.


Vriendelijke groetjes

Jan & Ans

p.s.Slapen tot 8 uur....is géén probleem!



Van Nanda kreeg ik een gezellig belletje en ze vertelde dat Joep tot half 6 had geslapen en dat ze hem toen buiten even een plasje had laten doen en lekker saampjes op de bank verder is gaan slapen. De autorit was heel goed verlopen en hij knuffelt wat af met iedereen. Kortom, ze genieten enorm!

Van Joyce heb ik al zoveel leuke berichtjes over de telefoon gekregen.....en ze is helemaal verliefd op Joep!

Groetjes van de Fam. van Erp



Tot slot nog het laatste nieuws over hoe het met Mama Benthe & Famke is gegaan......




Emma vloog als laatste uit en terwijl Jan & Ans er nog waren, zag ik het gedrag van Famke helemaal veranderen. Ze kroop weg en lag een beetje te rillen. Zo sneu, en het was ook wel heel heftig voor haar om alle pupjes weg te zien gaan.

Na een dikke knuffel heb ik haar lekker in het rennetje laten slapen en heeft ze niets gemerkt dat Emma uitvloog.

's Avonds heeft ze heerlijk met de snuitertjes gespeeld en de nacht is ook prima gegaan! Mama Benthe is reuze blij met haar kleine spruit en wij uiteraard óók!



Tot een volgend berichtje! Groetjes van Aliene & haar 5 snuitertjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten