zaterdag 30 oktober 2010

Daar krijg je toch nooit genoeg van....


Wij slapen graag opgestapeld, hoor!

Goedemorgen, op deze wederom grijze zaterdagmorgen!

Hans is naar de gehoorzaamheidscursus met Benthe, de rest van de familie ligt nog op één oor, Sjors, Catootje & Lobke zijn aan het snurken in de mand naast mij, en zo kan ik mooi van de gelegenheid gebruik maken om even een stukje te schrijven....

Gisterenmiddag ben ik samen met Evelyn bij onze teckelvrienden Ad & Anita van Teun's Hoeve geweest. De pupjes zijn inmiddels alweer 7 weken, en wat is het een prachtig stel!!


Ja Juul, steek je tongetje maar uit, hoor!


Wij nemen even pauze...


Lachebekkiessssss

Toen wij binnenkwamen werd de hele teckelfamilie gelijk wakker, en geweldig om te zien hoe ze gegroeid zijn, spelen en er helemaal happydepeppy uitzien.

De pupjes kwamen gelijk op ons aflopen en heerlijk om ze stuk voorstuk te kunnen knuffelen en bewonderen.



























Mooie koppies!

Tja, nu wordt het verlangen wel groot, hoor! Geduld is een schone zaak.....

Ik heb natuurlijk foto's in overvloed geschoten, want van die kleintjes kun je blijven schieten. Veel plezier met de puppy-compilatie!!


Tascha (links) & Juul


Zo lieffff!


Juul kijk prachtig in de camera!


Maar nu worden mijn oogjes toch te zwaar, hoor!

Fijn weekend!! Groetjes Aliene & de snuitertjes




Kiekeboe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten