donderdag 7 oktober 2010

Leuke avonturen van Moa-Chiel!



Hey allemaal,

Vrouwtje heeft me verteld dat er morgen een feestje is. Ik ben al een hele grote jongen van een half jaar.

Vrouwtje kan het soms niet geloven dat ik pas zo kort hier ben, zo onmisbaar ben ik, maar soms is het net als gister dat ze me is komen halen bij jullie. Ze heeft net de laptop een beetje opgeschoond, er zaten blijkbaar wat veel foto's van mij en floor in.

En dan komen er heel wat puppy foto's voorbij..... maar dat is een gepasseerd station; ik ben nu een grote jongen. Zo groot; dat ik niet meer in mijn mand past en met die nieuwe schiet het nog niet op, we zijn al in 4 verschillende winkels geweest zonder resultaat.



Nou heeft het vrouwtje wel verteld dat we morgen naar Nicolle ( vriendin van vrouwtje met dierenwinkel) gaan en dat er wellicht wel een passend model voor ons bijzit; vrouwtje stelt een beetje hoge eigen; ikke niet als ik er maar in pas. Alhoewel ik moet zeggen dat ik niet in alle mandjes stap...... maar dat weet het vrouwtje nu ook. Dus nu maar hopen dat de bestelling morgen ook binnenkomt, ik ga in ieder geval morgen gelijk al naar de winkel en dan zal ik net zolang wachten tot de vracht binnen is; vrouwtje gaat Nicolle helpen en ik mag mee; dat is pas feest, de hele dag bij mijn vriendin zijn en een heleboel snoepekoeken voor mijn neus... Jammie! Alleen jammer dat het vrouwtje altijd mijn bench mee neemt zodat ik ook af en toe een slaapje kan doen, die staat dan lekker rustig in de keuken; dan mis ik alle gezelligheid in de winkel..... och ja, eigenlijk is het ook wel fijn en siƫsta houden.



Dus vandaar nu al mijn mailtje naar jullie, want morgen heb ik het daar te druk voor; ik heb dus al moeten poseren... Maar wat daar nu het ergste van is, vrouwtje heeft "mijn" ligstoel opgeruimd dus waar moet ik nou op liggen.....



Ik ben ook al op de weegschaal geweest, ben weer ietsjepietsje zwaarder. Och ja; ben gewoon mooi in proportie..... Vrouwtje denkt dat ik toch nog groter en zwaarder ga worden; maar heb op dit moment een beetje hogere verbranding; mogen jullie raden hoe dat kan..... hihi



Vorige week zijn we in het bos geweest; sinds die tijd mag ik niet meer los..... Snap het niet wat ik fout heb gedaan, rende gewoon achter al die lekker geurtjes aan. Die zijn me de vorige keren helemaal niet opgevallen, maar nu ...... Jammie-jammie. Ik luisterde blijkbaar niet goed en daardoor mag ik niet meer los; ik luisterde wel hoor; kwam alleen niet "hier" hihi, rende iedere keer als het vrouwtje mij wilde halen keihard weg....... .Vrouwtje was bang dat ik achter de meisjes aan ga, dus voorlopig eventjes niet meer los.....

Namens het vrouwtje moet al mijn broers en zussen ook feliciteren met hun halfjaarsverjaardag!

Liefs Moa!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten