vrijdag 15 oktober 2010

Berichtje van Carlijntje



Hoi Aliene,

Ons Carlijntje heeft nu ook een nieuwe slaapkamer en deze is lekker ruim en toch knus.

Vorige week heb ik op marktplaats een ferplast 80 gevonden voor de schappelijke prijs van veertig euro. Twee maal(?) gebruikt in de auto, daarna op zolder gestaan, harstikke gaaf, net nieuw.

Vanmiddag hebben Julius en ik hem opgehaald in Venlo (niet al te ver gelukkig).

Thuis lekker uitgesopt en, zachte deken erin handdoek erover, klaar.

Ze keek er zeer argwanend naar, zo van wat krijgen we nou weer.

De bench heb ik op dezelfde plek gezet als de oude en haar erin gelokt met hele lekkere snackjes.

Ze was echt nieuwsgierig, zoals een echte teckel hoort te zijn, en nadat ze alles in de bench overhoop had gehaald viel ze om en ging heerlijk liggen slapen.

Veel groetjes, Gerti en Carlijntje.

1 opmerking:

  1. Dat is nu de bench die ik ook zo graag wil hebben voor Bommel,maar dan de kleinere maat van 71 cm.
    Het pak met de verkeerde onderdelen is nu voor de 2e keer retour, vandaag opgehaald.
    IK geef het niet op,heb ook op Marktplaats gekeken,maar dat was inderdaad de grote, en die kan ik niet plaatsen,
    groetjes van Anne-marie en Bommel

    BeantwoordenVerwijderen