woensdag 20 oktober 2010

Adventures of Cooper-Coen


Lachebekkie Cooper-Coen, alias CC

Brandend zand,

He mensen, de baasjes hadden in het weekend bedacht dat ik naar het strand mocht. We zijn eerst langs het oude huis van de baasjes gereden in Den Haag.

Leuk huisje hoor, maaruh ik ben blij dat ik in Nijmegen woon met die tuin en het Goffertpark natuurlijk. Alhoewel ik begrepen heb dat de baasjes een hele chique buurvrouw hadden (zou ze thuis ook een kroontje dragen?) past wel een beetje bij mijn achternaam: Van het Koningshoekje. De koningin woont in Bezuidenhout om het hoekje bij het oude huis van mijn baasjes en daar is dan ook weer een park. Maar daar zijn we niet geweest.

We gingen naar Scheveningen...een beetje ordinair wel...maar er is wel water en strand. Lachen joh! Het baasjes dacht serieus dat ie mij de zee wel in kon lokken: JA DAAAAAG. Hij heeft van de plastic laarzen, ik moet alles op blote voeten doen.

Het was trouwens wel interessant allemaal, er lagen van die doorzichtige kwabbeldingen. Het vrouwtje werd helemaal hysterisch toen ik er een wilde pakken. Ze noemde het kwakken of kwabben, oh nee kwallen. Ze schijnen over het algemeen wel onschuldig te zijn (zat ook weinig leven in) maar kunnen ook heel akelig doen, het zal wel.

Ik heb me maar gestort op andere hondjes, ik ben er nu achter gekomen dat ik van de baasjes los mag lopen en zelfs ook met andere hondjes mag spelen. Ze stellen het alleen wel op prijs als ik dan weer meeloop met hun als ze roepen. Psst niet verder vertellen, maar ze denken nu een goede truc gevonden te hebben: kaas! Nou ik moet zeggen dat vind ik ook wel erg lekker, dus ach eerst een beetje spelen dan achter de baasjes aan en als beloning een stukkie kaas, best leuk (ennuh niet te veel, ik moet op mijn lijn letten....Lola ze zit nog steeds in mijn hoofd weten jullie)). Ik heb haar al een tijd niet gezien trouwens....

Op het strand was het wel een paar keer of ik in de spiegel keek, gewoon dezelfde hondjes, maar allemaal zo klein, ben ik nu zo groot? Er waren er ook een paar bij met ander haar, glad zegmaar en rennen dat die deden. Nou ik doe het liever op zijn Cooper’s, lekker rustig aan. Mijn body wordt trouwens steeds gespierder, ik ben al een hele vent. He ik ga even dutten, tot de volgende Cooper BLOG!


Dit is dus lekker op z'n Cooper's, relax man!

p.s. de strandfoto's had Aliene 17 Oktober op het weblog geplaatst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten