maandag 1 november 2010

New week, new month .... new adventures!



Hallihallahallootjes,

Na een heel druk weekend (waarin zowel Hans als ik grieprig waren, zoals half Nederland..) is daar alweer de nieuwe start van de week.

De wereld is hier hier heel erg klein, want er hangt een dik pak mist over Tilburg en je kunt niet verder kijken als het einde van onze tuin.


Lekker even op de bank na een flinke wandeling!

Gisteren kreeg ik een leuk kiekje van Bommel, die samen met zijn vrouwtje een heerlijke boswandeling gemaakt had, en volop had genoten.




Deze week worden Cooper & Casper getrimd! Leuk die metamorfose's!!

Op de site van Cooper stonden ook alweer een paar mooie kiekjes en bij Casper's hyves ook. Heerlijk om van tijd tot tijd die leuke teckies zo te zien....


Benthe heeft vorig week een bezoekje aan Homeopatisch dierenarts Judith Adriaansens gebracht. Benthe is behoorlijk schijnzwanger, liep zichzelf in de weg, en was eigenlijk zichzelf niet.

Op de clubmatch in Kerkwijk viel mij dit heel erg op, en vond ik het tijd om stappen te ondernemen. Met Lobke had ik de keer ervoor bijna 6 weken geklungeld en dit wilde ik onze Benjamin niet aan doen. Verder zit ze natuurlijk ook in de pubertijd, en dan dit erbij is toch wel erg lastig.

Judith heeft Benthe goed geobserveerd, en echt van haar genoten en ik kreeg een compliment over haar uiterlijk. Zo hoort een teckel te zijn was haar conclusie, en ja, ik als trots baasje, ga daar wel van glimmen, hoor!


Zien jullie wel hoe zielig ik ben...hahaha!

Benthe heeft homeophatische medicatie gekregen, en deze week belt Judith hoe het gaat. Ik zie wat vooruitgang en lijd haar veel af en probeer niet met haar te kroelen. Maar natuurlijk krijgt ze wel een aai over d'r koppie, hoor!

Hans kwam zaterdag vol enthousiamse van de training met Benthe terug. Ze hadden weer veel oefeningen geleerd en vooral dat de honden niet aan de riem zaten, en Benthe deed het super goed. Ja, dat maakt het trainen wel erg leuk!!

Tot zover de nieuwtjes "van 't Koningshoekje" en een hele fijne week toegewenst!

Maandagmorgegroetjes van Aliene & haar snuiter-kwartet!

p.s. aankomend weekend krijgt de puppy-tour weer een vervolg, met een bezoek aan Umai & Casper! Wij hebben er zin an!!
























Rarara, kunnen jullie Cas wel zien??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten