vrijdag 8 oktober 2010

Zij (Carlijntje), maakt de Maturbongsjes zoooo BLIJ!

Hoi Aliene, Hans en allen,

PROFICIAT ALLEMAAL!



Alweer zes maanden is ons Carlijntje.

Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik hoorde dat Catootje in verwachting was, de dag nadat de echo de zwangerschap bevestigde.

Ik stond met knikkende knieen te bellen, naar jouw, nadat Thea mij gebeld had met het nieuws. Het was zo,n dubbel gevoel, ik wou graag een nieuw begin en aan de andere kant was het gemis van onze Cook zo groot.

Spijt, echter heb ik nooit gehad.
Vanaf het moment dat ik de pupjes voelde in Catootjes buik en kennis had gemaakt met jullie, was het duidelijk, we gaan ervoor.



En geloof me. dit mooie krullenpupje is echt alles waard. Ze is zo lief en aanhankelijk en voelt stemmingen feilloos aan. En het leuke is, sinds Carlijntje er is komt iedereen vrolijk thuis, zelfs na wisseldiensten, vervelende werkdagen etc. Dat komt omdat ze zo ongelooflijk blij is met iedereen. Daar kun je gewoon niet omheen.

Je hebt, trouwens, werkelijk prachtige foto,s op het weblog staan, heerlijk om naar te kijken (ik vergeet de tas-foto echt niet).

Heel veel groetjes en dikke knuf van Carlijntje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten