donderdag 21 oktober 2010

High five van Moa-Chiel!



Hoi allemaal,

Even een update uit een regenachtig Maastricht, tjonge het kan plenzen ik ben echt al een paar keer doornat geworden. Vanmiddag was het zo erg dat ik gewoon stond te trillen van de kou en het vrouwtje liep met zo'n raar ding boven haar hoofd, maar daardoor leek zij wel niet nat te worden..... zou ze van suiker zijn? Ik los niet op van een beetje water en van een regenbui ben in niet onder de indruk...

Ik heb het weer erg druk gehad deze week; ik ben heel erg in de weer met alle takjes en blaadjes die nu overal lijken rond te dwarrelen, ik wil ze allemaal vangen..... moet nog even oefenen want het lukt nog niet helemaal.

Thuis ben ik weer heel intensief aan het spelen met mijn speeltjes, ik weet niet wat het probleem is maar alles lijkt zo'n beetje uit elkaar te vallen. Zou het versleten zijn of word ik te sterk???? Het vrouwtje heeft nu al een heleboel speeltjes in een grote hoge bak gedaan die in de keuken staat, maar wat daarin verdwijnt zien ik nooit meer terug; dus ik vrees het ergste voor mijn liefde speeltjes..... zelfs het knuffeltje dat ik nog van mijn mams had heeft eraan moeten geloven. Ik zoek af en toe nog of ik ze nog kan vinden, maar tot op heden nog zonder succes.




Wel hebben we deze week een ander speelkameraatje gekregen. Vrienden van het vrouwtje hebben hun puppy mogen op halen en zijn een paar dagen later kennis komen maken. Ik kan dus met trots zeggen dat ik een nieuwe beste vriend heb, Joey de border collie. Wij zijn wel aan elkaar gewaagt, hij mag van mij in mijn mand en ook op mijn kussen dat vind ik allemaal geen probleem, maar van mijn bot moet hij afblijven..... Dat wil hij nog niet zo goed begrijpen, maar dat leer ik hem nog wel!

High 5 Mao- Chiel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten