dinsdag 12 oktober 2010

De teckies van Anka!!



Goedesmorgens allemaal!

Gisteren kreeg ik leuke foto's van Anka(de trotse bezitster van 2 teckels Iza & Olivier) met wie ik al ruim 2 jaar heel gezellig mail, van tijd tot tijd.....

Ze heeft destijds bij mij op de wachtlijst gestaan voor een pupje, maar het mocht toen niet lukken. Vandaar dat ik haar toen door heb verwezen naar Evelyn, die destijds op korte termijn een nestje verwachte.



Olivier is de broer van Evelyn's Fatima, Nina, Ties, Midas & Frederik. Ze zijn inmiddels alweer 9 maanden. Verder zijn deze kanjers half broers en zussen van ons laatste nestje van Catootje (Carlijntje, Umai, Cooper, Cas & Moa), en ik vind dat je dit goed kan zien, hoor! Deze beide nestjes hebben Fadiem Wind in de Wilgen als papa!


Oeps, mijn sik zit onder het zand...

Iza & Olivier zijn 2 vriendjes voor het leven, en hebben het heerlijk bij Anka,
haar man Dick en 2 zonen Dylan & Finn.

Ook Anka woont dichtbij het strand en lekker buitenaf, en de hondjes kunnen naar hartelust struinen (zie de leuke kiekjes)

Binnenkort gaan wij elkaar eindelijk in het echie ontmoeten, want dit ligt al zolang in de planning, maar komt er telkens niet van.


Iza & Olivier na een wandeling

Fijne dag en Anka bedankt voor de leuke kiekjes!!

Dinsdagmorgengroetjes van Aliene & co

Geen opmerkingen:

Een reactie posten