dinsdag 19 oktober 2010

THE DAY AFTER...



Ja, ons vrouwtje heeft haar eerste showtje gelopen, hoor!
De kwalificaties volgen nog......



Er zaten natuurlijk nog heel veel verkleedpartijtjes tussen....
maar er zijn alleen nog maar wat door Hans geschoten kiekjes!



Ja, aan alle leuke dingen komt ook weer een eind, maaaaaar
het vrouwtje wil zo weer een showtje lopen!

Nou Benthe, nu jij nog aanstaande zondag!


Ben mij alvast psychisch aan het voorbereiden....

Doei, doei de snuitertjessssssssss

4 opmerkingen:

  1. Jammer dat we zo ver weg wonen, anders was ik zeker komen kijken,nu heb ik geduimd.Foto's zijn zondag niets geworden,er was zoveel te beleven dat er van plaatjes schieten niets kwam.

    Aliene, je krijgt toch geen ster allure he, ik vind het nu zo gezellig.
    groet,
    Anne-Marie en Bommel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha Annemarie, dank je voor de reactie, en die maffe hondjes zeggen maar wat natuurlijk hahaha! Ik blijf gewoon Aliene, hoor! Daar verandert geen show wat aan!
    Jammer, dat de foto's niet zijn gelukt, maar volgende keer weer nieuwe kansen!!

    Groetjesssssssssss Aliene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. niet alleen het vrouwtje een next holland topmodel maar ook de hondjes zijn super!!!

    groetjesssss chantal xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooooh wat leuk gedaan Aliene!!!

    kus van mij en een knuf voor de hondjes

    BeantwoordenVerwijderen